Katselisin vaan

Tiukatfarkutjees

Tahtoisin runkata ja katsella samalla naista kireiden housujen haaroihin, etu- ja takapuolelle. Etupuoli kiihottaa enemmän eli sinä nainen joka haluaa miehen tuijottelevan runkatessaan housun haaraa..onko teitä? Katselisin mahdollisimman läheltä. Tavataan jossain luonnossa tai miten vaan, vaikka autossani, siihen siittyy yksi fantasiakin..
Pirkanmaa

14

617

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N19

Voisin niin mielelläni täyttää fantasiasi, nautin miesten tuijotuksesta ja tykkään jopa hieman kiusoitella... Harmi et olen Kuopiossa eikä ole oikein käyntiäkään sielläpäin

• tiukk

N19 mua kiinnostaisi kyllä myös vastaavanlainen kiusoittelu ja olen Kuopion seudulla, joten miten olisi?

• Tässä samanlainen mies Uudeltamaalta. Jos jotakuta naista kiinnostaisi tavata vaikka lenkkipolulla.

• Tällaisesta tykkääviä naisiako ei sitten muita ole kuin tämä kaukana asuva N19?

• miespirkanmaalta

Olisi kiva löytää nainen joka tulisi autooni istumaan kun runkkaan. Runkkaan monesti autossa penkki kaadettuna ja toivon että joku näkisi/katselisi. Katselisin samalla sinne naisen haaraan mikä kiihottaa kovasti. Tämä tämmöinen salaharrastus mistä puoliso ei tiedä :)
      Tämä nyt ei ole mikään seuranhakupalsta eikä täältä naista löydy mutta kerroimpahan haaveeni..

• Tyttö172772

Kelpaisiko kuvat pientä rahaa vastaan??;)

• Kuvia ja videoita on netti pullollaan. Mikään ei vedä vertoja kasvotusten tapaamiselle.

• miespirkanmaalta

Kyllä kelpaa jos saan ne kuvat itse ottaa.
        Koska tavataan?

• Mä muuten saattasin ilmottautuu, mut mullei oo olleskaan housui, niet niitten haaroihin ei voi oikein tuijottaa. Sit mää oon myös kysyny miähiltä, et kumpi paree, ilman vaatteita vai kera, ja noon kaikki sanonu, et ehlottomasti ilman.

Vaattei mullon vaan logokuvassa, kun muuten solis vaarassa tulla sensuroiduks, ja neki oli sillon vaan lainassa, kun kuva otettiin.

Mut Hyvää niiku Jouluu!

• miespirkanmaalta

Mikään ei voita naisen katsomista mutta parkissa on kiva runksutella ja vielä kun viereen ajais nainen vaikka maasturilla, sieltä ylempää saisi katsella mun touhuja lasin takaa.
      Ei ole kukaan vielä yllättänyt, harmi, mutta kerran oli vieres parkissa nainen joka räpläs puhelintaan, ei valitettavasti huomannut kun menin loppuun saakka..vaikka ikkuna raollaan vähän ähkäisinkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe