Tähän ketjuun voi vastata heppahullut ja kiinalaiset horoskooppimerkkiset hevoset .
Iältään 60-69 vee.
Olen aina ihaillut uljaita hevosia ja käynyt raveissa.
Yksi kuuluisimmasta menestyjistä on Charme Asserdal.
Oli se menestyjien menestyjä.
11 jälkeläistä ei päässyt niihin saavutuksiin.
Aasinsiltana tästä, itse olen kiinalaisessa horoskoopissa hevonen.
Kun siitä katson luonneanalyysiä moni asia kolahtaa paikalleen.
Ainakin ulkoilu ja vikuroiminen.
Hevostelua
43
634
Vastaukset
- heppaturpa
Kukaan ei määrää kuka osallistuu, vaikka käärme.
- luuletvaan
2lesken kirjoitti:
heppa
Kukaan ei määrää, mutta minä määrään.määräysvaltasi ei kovin kauaksi kanna!
luuletvaan kirjoitti:
määräysvaltasi ei kovin kauaksi kanna!
luulet
Kuulut siis kohderyhmään.
Hyvä niin.
Kerrohan missä Helsingissä on toimiva ravirata?- Bengalitikku
Ei Helsingissä enää. Vermo on Lepuskissa aika rajoilla eli Espoon puolella.
Olen käynyt. Korpi taisi voittaa monta lähtöä silloin.
Ihan mielenkiintoinen tapahtuna. On kivaa seurata ihmisiä ja heidän reaktioitaan.
Suomenhevoset ovat oma lukunsa: lähtevät laukkaamaan skobodoskobodiskoijaa. Ja juoksu on siinä.
Pelkään hevosia. Kerran olen sellaisella ratsastanut.
Harmitti, kun olisi pitänyt olla tarra takapuolessa. Hui.
Kiinalaisessa horoskoopissa olen pupu. Bengalitikku kirjoitti:
Ei Helsingissä enää. Vermo on Lepuskissa aika rajoilla eli Espoon puolella.
Olen käynyt. Korpi taisi voittaa monta lähtöä silloin.
Ihan mielenkiintoinen tapahtuna. On kivaa seurata ihmisiä ja heidän reaktioitaan.
Suomenhevoset ovat oma lukunsa: lähtevät laukkaamaan skobodoskobodiskoijaa. Ja juoksu on siinä.
Pelkään hevosia. Kerran olen sellaisella ratsastanut.
Harmitti, kun olisi pitänyt olla tarra takapuolessa. Hui.
Kiinalaisessa horoskoopissa olen pupu.Bengal
Pupu ei käy.
Se on moro.- Bengalitikku
Vähän hirnahtelin ja heilautin hahhahharjaksia, kun luin tämän.
- ei.mee.jakeluun
Miksi sanotaan ja ollaan heppahulluja? Eiväthän koirista pitävät ole koirahulluja ja kissoista tykkäävät kissahulluja.
- Pollepollepoo
Koskeeko myös hevostelijoita? Niitä joille sanotaan "älä kuule ala hevostelemaan".
- heippahei
Tai painu hevonkuuseen ja pahemmallakin .
- Hevonmännynlatva
..ja sitten pitää kertoa hevosmiesten juttuja hevoskalavalheita, että minunpa heppa voitti vermossa ja sai palkinnoksi kirjolohen.
heippahei kirjoitti:
Tai painu hevonkuuseen ja pahemmallakin .
heippa
Hevonen-horoskooppi henkilöt ovat niin karismaattisia, että kukaan ei käske lähtemään niitä yhtään mihinkääm.- kaakkimus
Polle polle älä aisalle kaki!!!!!
Olen apina kiinalaisessa horoskoopissa. Leijona tässä länsimaisessa, vai mistä lienee alkuunsa meille kulkeutunut.
En ole heppahullu, pelkään hevosia kun lapsena jouduin koulumatkalla kulkemaan sydän sykkyrällä hevosaitauksen läpi. Kerran kiipesin puuhun hevosta karkuun.- Heikkiahlainen
2lesken kirjoitti:
mielikki
Et kuulu kohderyhmään.
Se on sinulle moro.Mikä helvata sä luulet olevasi, maalaismoukka Ahlaisista.
Heikkiahlainen kirjoitti:
Mikä helvata sä luulet olevasi, maalaismoukka Ahlaisista.
Heikki
Olen syntyjään kaupunkilainen.
Sinä taas olet syntynyt pienen torpan savusaunassa.
Ja olet jänis.
Ei kuulu kohderyhmään.
Se on moro.- Lähdenkö-ruunaksi
Mulla on ISO, kuin Orilla.
Kuulunko ryhmään? Lähdenkö-ruunaksi kirjoitti:
Mulla on ISO, kuin Orilla.
Kuulunko ryhmään?Lähdenkö
Ei ryhmässä huutajia tarvita.
Se on moro2lesken kirjoitti:
mielikki
Et kuulu kohderyhmään.
Se on sinulle moro.Anteeksi :) Tiesin etukäteen että hätistelet pois kun olen apina hevosen sijaan.
Kokeilin vain kuinka vastaat, aika taisi käydä pitkäksi.- hurtikas
Heikkiahlainen kirjoitti:
Mikä helvata sä luulet olevasi, maalaismoukka Ahlaisista.
Ahlaisistako tää emäntä on kotoisin?
- no.sieltä
hurtikas kirjoitti:
Ahlaisistako tää emäntä on kotoisin?
Ylhäinen Alhaisista. Maasta se pienikin ponnistaa.
- No-hevostellaan
Meillä oli aikanaan kimpparavihevosia, siis yksi kerrallaan. Joku vähän pärjäsikin, mutta persnettoa kaikkineen tuotti. Porukka oli mukava kun kierreltiin raveissa.
Kiinalaisen horroskoopin mukaan jänis, joidenkin kiinalaisten mukaan kissa. Aika hyvin täsmää minullakin luonnekuvaus.- no-hevostellaan
2lesken kirjoitti:
No
Jänis on vihoviimeinen. Et ole kohderyhmässä.
Se on moro.https://anna.fi/horoskoopit/kiinalaiset-horoskooppimerkit-janis
Tässä mä oon .. kuten Reino Nordin laulaa. Se vihoviimeinen jänis, olen jänis-, kts. analyysi, josta omaan riittävästi hyviä ominaisuuksia.
Pidän myös raveja eläinrääkkäyksenä sen jälkeen kun raveissa hevoselta katkesi jalka kesken juoksun. Paukahdus kuului radan toiseen päähän, jossa olin. Sen aiheutti liika rasitus, ei siis kompastunut mihinkään. Hevonen juoksi kolmella jalalla pitkään, sitten lysähti penkaan - ammuttavaksi. Karsea kokemus.
Ihan ea-ihmisenä kyselen, onko sinulla kaikki kunnossa, vaikutat oudolta. En tunne sinua erikseen muiden kirjoittajien joukosta. Jos vain tavanomainen känkkämieli päällä ja sinun tapasi kommentoida, niin hyvät jatkot. no-hevostellaan kirjoitti:
https://anna.fi/horoskoopit/kiinalaiset-horoskooppimerkit-janis
Tässä mä oon .. kuten Reino Nordin laulaa. Se vihoviimeinen jänis, olen jänis-, kts. analyysi, josta omaan riittävästi hyviä ominaisuuksia.
Pidän myös raveja eläinrääkkäyksenä sen jälkeen kun raveissa hevoselta katkesi jalka kesken juoksun. Paukahdus kuului radan toiseen päähän, jossa olin. Sen aiheutti liika rasitus, ei siis kompastunut mihinkään. Hevonen juoksi kolmella jalalla pitkään, sitten lysähti penkaan - ammuttavaksi. Karsea kokemus.
Ihan ea-ihmisenä kyselen, onko sinulla kaikki kunnossa, vaikutat oudolta. En tunne sinua erikseen muiden kirjoittajien joukosta. Jos vain tavanomainen känkkämieli päällä ja sinun tapasi kommentoida, niin hyvät jatkot.no-hevo
Et kuulu viitekehykseen.
Se on moro.
- raudikko
Ihan vain hevoskuurilla olen.
- tuli-p-erseen-alla
Olin tuolla kylillä ja minua käskettiin lähtemään hevon p*rseeseen.
Tulin siis tänne ja löytyi sopiva ketju heti.
Ei mene yksiin, että ihminen sanoo pitävänsä hevosista ja silti nauttii käydä katsomassa sellaista eläinrääkkäystä kuin ravit ovat.
Hevoshulluksi voi sanoa ihan vapaasti, mutta hevosten vihaaja sellainen hullu on.
Rahanahneudessa niitä hevosia rääkätään juoksemaan kovempaa kuin oikeastaan jaksaisivat.
Jos haluaa pelata rahojaan, niin pelatkoon jotain sellaista, missä ei käytetä viattomia eläinraukkoja välikappaleina.Tell
Olen ateistina aina kauhistellut, kun kuolinilmoituksessa on risti.
Kammottava kidutusväline on muistovärssyissä.
Et kuulu kohderymään.
Se on moro.2lesken kirjoitti:
Tell
Olen ateistina aina kauhistellut, kun kuolinilmoituksessa on risti.
Kammottava kidutusväline on muistovärssyissä.
Et kuulu kohderymään.
Se on moro.Miten se risti liittyy kiinalaiseen horoskooppiin, hevosiin, raveihin ...?
Onhan niitä tosin hevosia kuollut raviradalle kesken juoksunsa ylirasitukseen, mutta onko niille todellakin laitettu kuolinilmoitukseen risti?
Tuosta kohderyhmästä voit keskustella ylläpidon kanssa. Ehkä he voivat kertoa sinulle, onko tämä tosiaan avoin yleinen keskustelupalsta vai joku suljettu leskien keskustelufoorumi, jossa yksi leski on ylitse muiden määräilemässä.
Tai no joo, eihän se ole tyhmä, joka määräilee, vaan se, joka tottelee kaikkia kakantärkeitten (leskien) määräilyjä.
Ses i morron (josta se on moro on suomennettu).
Heppahullu. Sanasta tulee lähinnä mieleen 13-kesäinen tallityttö.
Millä heevetin perusteella sä Leski annat kriteereitä, kuka minnekin saa kirjoittaa?
Ja ravit todellakin ovat eläinrääkkäystä, yäks.minttu
Ei minun tarvitse perustella kenellekään yhtään mitään.
Olet varmaan myös sitä mieltä, että hevosia ei olisi saanut käyttää sodassa tai raskaissa metsätöissä.
Kuhan käyskentelevät laitumella ihmisten silmien ilona.
Elämä ei ole aina satukirjasta repäistyä tuubaa.2lesken kirjoitti:
minttu
Olet varmaan myös sitä mieltä, että hevosia ei olisi saanut käyttää sodassa tai raskaissa metsätöissä.
Elämä ei ole aina satukirjasta repäistyä tuubaa.Sota ei ollut mitään huvittelua ihmisellekään.
Vai ymmärrätkö, että koska sodassakin tapettiin miehiä, niin ihan normaalia/ sallittua ja ok tappaa rauhan aukanakin?
Meillä oli kotona hevonen koko lapsuuteni ajan. Ei sitä ylirasitettu äärirajoille vaikka joskus töissä olikin mukana. Ei sitä kärätty pienessä keikkuvassa kopissa ympäri maata, laivan ruumassa ulkomaille edestakaisin vain rahaa tienatakseen ja pelihullujen (hevoshulluiksi itseään sanovat) pelinappuloiksi ...
Yritä nyt ymmärtää ero hevosen käytössä hyötyyn/tarpeeseen kuin pelihullujen ("pokeriliisojen") pelikorttina.- hytinäx1
Niin ja esteratsastus sekä olympiaurheilulajinakin oleva maastoratsastus,aivan kamalia kilpailulajeja.
Keppihevos ratsastuskilpailut vielä menettelee. 2lesken kirjoitti:
minttu
Elämä ei ole aina satukirjasta repäistyä tuubaa.Sähän kummia mielipiteitä mulle laitat. Sodassa ja metsätöissä hevoset olivat hyötyeläimiä.
Suuri ero raveihin, jossa elikot hakataan juoksemaan rahankiilto silmissä.
Juu, elämä on kaikkea muuta kuin satukirjaa, esim. syöpää sairastavia pikkulapsia.
Olen allerginen hevosille ja ne on kovia pieremään, on olemassa jopa sanonta "pieree kuin hevonen"..
Luen iltaisin ennen nukkumaan menoa parikymmentä minuuttia Arto Paasilinnan kirjaa Hirnuva maailmanloppu ; ) se johdattelee lupsakoihin uniin.
Kirjan päähenkilö on Huru Aaroni, suomenhevonen. Kuten kirjan alussa sanotaan se on kylmäverinen totuus suomenhevosen jalostuksen yltiöpäisistä saavutuksista.
Kirja sopii alle 69-vuotiaillekin.- 2leskel
No huh huh
Tässä ketjussa ovat hirnuneet paljon elämää nähneitä moralisteja.
Hyvin opettavaisia ohjeita asioista, mistä en ole ikinä kuullutkaan tähän ikään mennessä.
Onhan se liikuttavaa kun yli seitsemänkymppiset jättävät hetkeksi oman ikäistensä palstan ja tulevat antamaan ohjeita tietämättömälle.
Se on moro
2lesken - hurtikas
Vain vanha riimu, on nyt tallissain......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965