Mistä johtuu kun rumpu ei enää kuivaa pyykkiä. Muuten vaikuttaa toimivan normaalisti, eli rumpu pyörii, mitään valoja ei vilku, mutta pyykit ovat lämpöisiä ja märkiä. Siis pitkänkin ajan jälkeen yhtä märät kuin pesukoneesta otetut.
Kyseessä elektrolux energysaver 7kg
Elektrolux kuivausrumpu ei enää kuivaa pyykkiä
4
176
Vastaukset
- puuhapete.pete
Lämpövastus rikki. Ostin suoraan Englannista hintaan 50 posteineen,,ja asentelin paikoilleen.
- titaanipolvi
Sihti,,se iso ulosvedettävä tukossa.
- entiedämitätehdä
Kiitos molemmille. Rumpu lämpenee kyllä. Ja tässä mallissa ei ole ulosvedettävää sihtiä. Kone täytyy nostaa lattialle viemärin eteen ja ottaa takalevy pois. (tässä kohti mulla tipahti poikkinainen hihna lattialle, eli syy ongelmaan) Mutta joo tässä mallissa siis kone kallistetaan takakenoon ja huuhdellaan suihkulla sihti (insinööri taas keksiny nukkasihdin joka ei irtoa). Eli näin saadaan huuhdottua nukkasihti puhtaaksi ja toimii taas kovassa käytössä vuoden.
Tämän siis neuvoi minulle piketa kodinkonekorjaaja aikoinaan. Toinen vinkki minkä antoi: puhdista rummun sisällä oleva harmaa rummun keskiosa miedolla etikkaliuoksella. Huuhteluainejäämät haittaavat koneen kuivaustehoa.
- yre
Ja oliko vesisäiliö tyhjennetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820