Naiselle hyvää huomenta! 🤗 Halit ...
Tiistai aamuun
11
288
Vastaukset
- yhdelle
Halit sinullekin.
Neidille hyvää iltaa! :)
Kuokalle hyvää iltaa!
Syksyiset päivät kuluvat turhan nopsaan ja ikävä talvi kolkuttelee ovella. Meikäläisen pirtaan ei nappaa pakkanen eikä jäätikkö, joten toivon, että ne eivät saavuta minua ennen joulukuuta. Oletkos sinä Kuokka syksyn ystävä? Toivotan sinulle hyvää iltaa ja makeita unia!Kiitos!
Syksy on niin pimeää, ja yleinsä sateista, en tykkää syksystä.
Kesä on ehdottomasti 1, kevät, talvi.- syksyssäkinpuolensa
Mielestäni syksyssäkin on omat puolensa: esimerkiksi räntäsateen ropistessa on mukava olla sisällä lämmössä ja katsella vaikka elokuvia ja paistella makkaroita takassa ja sellaista.
Eräs vanha elokuva piti katsoa: Andromeda Strain - Andromedan uhka (1971), vanha tieteiselokuva.
Ja uusi sarja: Manifest (2018), tämä pitäisi vilkaista kun ehdin, että minkälainen tämä on. KUOKKA kirjoitti:
Kiitos!
Syksy on niin pimeää, ja yleinsä sateista, en tykkää syksystä.
Kesä on ehdottomasti 1, kevät, talvi.Kiitos!
Onneksi meitä ihmisiä on erilaisia ja kaikille asioille on omat hyvät aikansa ja hetkensä.
- nnnnainennn
Hyvää iltaa :)
- pelkääomaapainoaan
Liian vähän c-vitamiinia ja sipulia, kun flunssa on väsyttänyt pari päivää.
Hirveän väsynyt olo töissä parina päivänä, mutta ei pikkuflunssat minun työntekoa estä, eikä edes pienet luunmurtumatkaan.
Hmh joku hieman pulleampi tyttö ei uskaltanut istua viereen eräälle penkille, oli ulkomaalaistaustainen joku, näytin että: kyllä siihen saa istua. Sen joku kaveri sanoi huonolla suomenkielellä, että ei se siitä johdu että ei uskaltaisi istua sinun viereen vaan siitä että hän on niin painava että pelkää että se penkki romahtaa alta.
Sitten joku haastattelijatyttö olisi halunnut tulla haastattelemaan, minä en sanonut mitään sille, mutta toiset sanoivat että: etkö itse näe mitä täällä tehdään, emmekä voi kertoa kovin yksityiskohtaisesti asioista kun ovat sotilassalaisuuksia. Se vihainen sen jälkeen, mitä kaverit kertoivat, kun ei ollut oikein saanut haastatteluja. - jokaaamuuudetjutut
Minulla ei mene varmaan yhtäkään päivää hommissa jotta ei tulisi jotain huvittavia juttuja työkavereiden kesken... mutta eihän noin raskasta työtä muuten kestäisikään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164