Naiselle hyvää iltaa! 🤗 Halaus ...
Mittää miettii nainen?🤔
Hei ... ja iltaa Neidille!!!
11
312
Vastaukset
- ThePinkBot
Botilla tekee ainakin mieli jotakin jäätelöä
- ThePinkBot
Botti on väsysurkimus- tuulella ja Botti syö kaikkea hyvää, kun Bottia masentaa..
Botti syö nyt jäätelökakun iltapalaksi - bottionhempeä
Sä kosketit mua.
Heipä hei!
Kiitos sinulle; virtuaalinenkin halaus lämmittää yksinäisen mieltä! Raskas päivä takana ja huonosti nukutut yöt alkavat vaatia verojaan, joten unimaille. Toivotan sinulle hyvää yötä!KUOKKA kirjoitti:
Kiitos!
Mikäs on valvottanut?
Sinullekkin hyvää yötä. :)No, minäpä kerron sinulle!
Löysin itselleni tärkeän merkin 29.8, kanahaukan pyrstösulan järven rannalta. Joskus tarvitsee haukan siivet lentääkseen korkealla ja tarkat silmät, jotta voi tarkastella kokonaisuutta etäämmältä. Näin kokonaisuus hahmottuu paremmin ja kykenee tekemään oikeita päätöksiä. Näillä mennään huomiseen! Öitä.......
- nnnnainennn
Hyvää iltaa :) iltapuuhia miettii
Neidille hyvää yötä ja kauniita unia! 🤗😘😉
- mistämoinenaihe
Hyvää iltaa. Mietin unta minkä näin viime yönä. Olin mennyt takaisin vanhustenhoitotyöhän, missä joskus olin. Silloin jo niitä hoidettavia oli ilta- ja viikonloppuvuoroissa liian paljon, mikä ei tuntunut inhimilliseltä, mutta unessa niitä oli tuplamäärä entiseen verrattuna. Sellainen määrä olisi täysin mahdotonta hoitaa, mutta niin minun käskettiin tehdä. Muistan että pyörittelin asiakkaiden papereita ja sitä mitä heidän luonaan olisi pitänyt tehdä, mutta en saanut mitään tolkkua siihen. Heräsin ahdistuneena ja onnellisena että kaikki olikin unta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164