Olen odottanut palkkaturvasta saatavia elokuulta 2017.
Nyt vuoden odottelun jälkeen 28.9.2018 ex-pomo on saanut ns. viimeisen mahdollisuuden kertoa oma näkymyksensä maksamattomista palkoista. Hän ei ole vastannut eikä kiistänyt mitään saatavia.
Nyt kysynkin että voiko tästä käsittelyajasta valittaa johonkin? Olkoot vaikka kuinka valtion firma yms. mutta tämä odotteluaika on aivan käsittämätön. Ensin sanottiin että käsittelyaika on 6-8kk, soitin sitten 10kk odottelun jälkeen et miten siellä menee, vastaus oli oikein nauravalla äänellä että sitä juttua ei ole edes avattu.
Nyt 1.5kk lisäodottelun jälkeen sanoivat vain että asia on asianajajalla käsittelyssä ja olen siitä taas odotellut kaksi viikkoa, eli tämä on ollut pelkkää odottelua.
Voiko tästä valittaa johonkin? Tuntuu että siellä asianajajat vetää kovaa liksaa juomalla kahvia, tekemättä ihan mitään.
Palkkaturvan vastuu
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645