Kanarialla on pulaa skandinaaveista työntekijöistä jotka osaavat venäjää.
Kanarialla on työvoimapula
6
353
Vastaukset
- ei-skandi
Miksi skandinaavi? Miksei Lappeenrantalainen tai vaikka kotkalainen käy?
- ruso
Minä minä! miten löydä työpaikan?
- Kanariatietoutta
Netin aikuisviihdesivuilta löytyy paljon työpaikkoja. Minä ainakin olen työssäni viihtynyt, tosin paikat ovat joskus aika kipeät.
- jussiikurista
Puhun Ruattia ja Venäjää sujuvasti ja ollut Tenskulla töissä matkaoppaana...minkähän alan töitä siellä olis tarjolla?jos timeshare ..ei kiinnosta
- Anonyymi
upiteerataan ihan hyvin vuoksi
- Anonyymi
Totta kai on kun kaikki maksut hoidetaan suu setillä miesten kesken. Kivahan se on mutta ei autavtaloutta. Köytämtilaisuus vielä hyväksi. Pian se voi loppua mikä olisi sääli
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635