Jotta maistelijasta saa hienostuneen kuvan?
Miten oikeaoppisesti maistellaan juustoja?
Kuinka paljon juustoja tulee kerralla maistella?
Millaisilla juustoilla päästä harrastuksen alkuun?
Onko Suomessa " kateutta herättäviä" juustoja myynnissä , jos niin missä?
Millaisia juustoja tulee maistella?
2
<50
Vastaukset
- juusto.on.hyvää
Sinulle parasta on sulatejuusto: lämmität sen mikrossa niin juoksevaan muotoon, sitten vain äkkiä suuhun ja nielaiset.
Kokeile ihmeessä! No eiköhän tuo ole makukysymys. Osa tykkää enemmän kovista juustoista kun vaikkapa homejuustoista. Tosin en ihan ehdoton ole itsekkään, eli sinihomejuusto menee ruuanseassa mutta eniten tykkään pitkään kypsyneistä kovista juustoista. Jotkut kovasti vannovat , että siihen kylkeen pitäisi ottaa viiniä, itse en kyllä ole huomannut mitään jalostavaa vaikutusta. Noin makuaistin kannalta varmaan parhainten maistaa kun juo kulauksen vettä siihen väliin.
Ylipäätänsä viineistä olen vähän sitä mieltä, että jopa pahentavat ruokailua, toki voi niitä muuten juoda mutta en näe niissä mitään "jalostavaa" kuten en kossuvichyssäkään, noin ruokailun kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308