Tormäys aavalla merellä. Volimerellä Italian ja Espanjan välisellä merialueella.
Risteijöiden törmäys olisi ollut vakava juttu.
Kaksi alusta törmäsivät
8
126
Vastaukset
- Sellainenkin
Risteilijällä turman syynä voisi olla keulakannella vähissä vaatteissa käykelöinyt typsy.
- peltiäsevaanon
Väärin. Liikkeellä ollut alus törmäsi ankkuroituneeseen alukseen.
Näin käy kun kytkee autopilotin päälle ja nukahtaa;) - Captain_Haddock
Merellä (ei satamaan tultaessa/lähdettäessä) on aina autopilotti käytössä.
- eibotskissa
Miten laivasa voi olla autopilotti? Pian joku väittää että siinä on myös ratti.
- Taitaa_olla
Onko eibotsissa kasvanut tynnyrissä siellä Pönttövuoren takana?
Laivamaailmasta vähän mutta naparetkeilijöistä, kolme miestä, lähtee matkaan mutta eivät koskaan tule takaisin. Tosin vanha teos mutta selviteään niin pitkälle kuin pääsivät, Siellä heidän syömisensä oli mitä oli.
Teos on vanha enkä ole oskaan ollut kiinnostunut näistä retkeilijöistä harrastuksena yleensä. . Karmea on lopputulos. Heidät kuitenkin löydetään, jokainen noista kolmesta.
Lukemani kirja on nimeltään Naparetki, minun rakkaustarinani. Kirjoittaja on Bea Uusma.
Jos et aikaisemmin ollut kiinnostunut (en minäkään) nyt olen ja sinäkin saatat olla.
Ja tämä kaikki on totta valokuvineen päivineen eli nykykielellä faktaa kun lukija voisi ajatella muuta.
Hemmetin hyvä kirja
tes- Anonyymi
Mitä ihmettä tämäkin tekee tällä foorumilla.
Totisesti, totisesti luotseja tarvitaan!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124