Joku Tanja sanoo Perhehoitoliiton Facebookissa, että "vielä kun saataisiin laki pysyvästä sijoituksesta". Kuulemma vähentäisi sossujen työtä.
Hyvä Tiihonen, ai ettei valvontaa lainkaan? Älä naurata! jatkuvasti luetaan, miten se rakas isukki sijaisisukki oli hyväksikäyttänyt kahta lasta tai kaltoinkohdellut tai ollut antamatta ruokaa.
Niin kauan, kun ammattikuntasi hyvä Tiihonen kaltoinkohtelee puolustuskyvyttömiä. älä näe untakaan, että TEILLE annettaisiin toisten ihmisten lapsia pysyvään sijoitukseen.
Silloin syttyy uusi Me too kampanja. Liika lapset ja perheet ja suvut kärsivät VÄKIVALTAISESSA sijaishuollossa, erityisesti sijaisperheissä.
Ai, että sossujen työ vähenisi. Ei ne siellä kammotaloissa metsien keskellä (entisiissä maataloissa) käy muutenkaan.
.
Perhehoitliiton facebook
3
247
Vastaukset
- ainutsijaisisukki
Vai mitä ihmeen säädöstä kaipasit Tanja? Pysykää erossa toisten ihmisten lapsista!
- selvätapaustanja
Olisi hyvä ajatella asioita lasten näkökulmasta siellä Perhehoitoliitossa, ei sosiaalityöntekijöiden tai "isukkien" näkökulmasta. Muista Tanja. ajattele lasten ja perheiden parasta!
Mikä on selvä tapaus hyvä Tanja? Kerropa meille, mikä on sinun selvä tapaus? Kyllä sijaishuollon väki asettuu aina tavallisten ihmisten yläpuolelle. He osaavat diagnosoida, ja nähdä selvät tapaukset.
Mijksi sijaishuollon toimijat ovat YLIMIELISIÄ?
Ja osa heistä hyväksikäyttää lapsia, kaltoinkohtelee heitä jne.
Että kehtaattekin ehdotella säädöksiä ptysyvästä sijaishuollosta. Hyi. EI IKINÄ.
LOKAKUUN LIIKE KUULOLLA! - humalainentapaus
Terve Tanja sieltä Perhehoitoliiton facebookin kommenteista! Mä oon kuule selvä tapaus! En ole lainkaan humalassa! Olen kuule täysin selvä. Mee too!
Näpit irti toisten lapsista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670