Erityisesti työvoimakoulutuksena kinnostaa miten ne teillä jakaantui? Mitä teoriassa opettelie esim kasvun ja tukemisen ohjauksen jaksolla toki muistaki osiosta mielellään kuulen kokemuksia? Itse oon menossa ensi tiistaina hoiva-avustajan koulutus infotilaisuuteen ja valintahaastatteluun
Hoiva-avustaja opiskelusta kokemuksia
2
245
Vastaukset
- Eräsihmettelee
"Erityisesti työvoimakoulutuksena kinnostaa miten ne teillä jakaantui?"
Häh? Mitkä ne?
Käsittämätöntä kieltä!!! Järkyttävää, millaisella osaamisella pääsee peruskoulusta. Vai onko sitäkään käyty? - ap85
Pahoittelut virheistä, kun kirjottaa nopeasti ni jäi sanoista välistä olisi pitänyt tarkentaa. Omasta mielestä tarkenisin enismmäiseen lauseen jäkkeen juurikin sitä et miten oria ja työssäoppimiset esim kasvun ja tukemisen ohjauksen jaksolla esim. jakaantui? eli montako viikkoa teoiraa montako viikkoa työssäoppimista.
Toki mä sana näit vastauksia varmasti kun menen tuonne inffoon ja haastattluun ni voin kysellä. Mut jos täällä nyt sattuis oleen ja lukee joku joka on oikeasti käynyt työvoimapoliittisena koulutuksena hoiva-avustaja koulutuksen ja jolta saisi asiallisia vastauksia niin olisin kiitollinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645