Heissan
Onkos porukalla kokemusta Goalla myytävistä aurinkorasvoista? Ollaan aina vedetty suomesta mukana säkkikaupalla aurinkorasvoja. Olen kyllä monesti miettinyt onko tuo hulluutta kantaa rasvoja sinne, mutta kun tuo toinen puolisko on ne sinne halunnut ottaa niin sitten on otettu. Siis onko Goalla myytävät aurinkorasvat yhtä hyviä ja turvallisia käyttää kuin mitä nämä Suomessa myytävät? Antavatko saman suojan palamista vastaan?
Aurinkorasvat?
3
214
Vastaukset
- JackTheBag
Terve. Ja on. Voin paremmalta puoliskolta varmistella mikä oli kyseinen hyvä merkki. Se on muistaakseni Himalaya tuote jota myydään laajalti kaupoissa. On jopa niin paljon parempaa että kannattaa tuoda tänneppäin. MM moskiitto tuotteen, eritoten odomos kannattaa ostaa ja eron tulet huomaamaan marjametsällä sitten viimeistään.
- Intiassamatkanneet
Odomos on tosi hyvä tuote tosiaan marjametsässä. Samalla kannattaa ostaa myös Morten moskiittokarkoitteita, on tehokkaita karkoittamaan hyttyset. https://aijaa.com/Wwk9pE https://aijaa.com/Q4favy
Aurinkovoiteita ei tosiaan kannata alkaa Suomesta raahaamaan Intiaan, ellei jotain pientä putelia ota mukaan alkuun.
- Gogogoa
Tuontitavaraa aurinko voiteita löytyy tosin hinta suomen luokkaa, mutta paikallisest kookos aurinko voide edullista. Saattaa olla Himalaja kaupassa heidän omia Himalaja tuotteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882