Nyt kun se Brexit tulee, niin tietääkö Persu-kommunisti mistä sitä katsotaan
miten Britannian taloudella ja ihmisillä menee ?
Minä kerron nyt tyhmälle ja tyhmille Persu-kommunisteille mistä katsotaan mitä
Brexit on tuonut Britannialle !
Kauppalahdestä löytyy näitä pörssiyhtiöiden arvostusta mittaavia kursseja.
On seurattava korkoja ja lainanottoja ja asunto-osakkeiden hinnan kehitystä
euroissa ja USD:na, sillä silloin voimme tarkkailla reaalihintoja. Brexit tulee pudottamaan
punnan kurssia huomattavasti, koska Britannian vientiyritykset joutuisi muuten pulaan.
Eli todennäköisesti näemme valuuttamanipulointia eli puntaa tuodaan alas.
Tämä tarkoittaa Britannian ulkopuolisen tavaran ja palvelun hinnan nousua, esim Bensiini.
Ihan rehellisesti, pystyikö persu edes käsittämään, että tässä tapahtuu juuri näin Brexitissä
maaliskuussa ? Siis nämä on kaupan sääntöjä ja tällä ei ole mitään tekemistä millään
euroopan unionilla no deal Brexitissä. Eli kova Brexit... jota ne huutaa. Ihan turha alkaa
mesoamaan ja syyttämään Euroopan unionia.
Nyt kun Persu on niin tyhmä ja tämä Brexit tulee..
1
131
Vastaukset
- persukommunisti
Kaltaisesi kommunisti ei varmaan ole huomannut että persu-kommunistit ovat yhdessä kokoomuksen ja keskustan kanssa leikanneet niin työttömien kommunistien kuin naisvaltaisten työssäkäyvien kommunistien etuja railakkaalla kädellä. Nyt persukommunistit ovat tekemässä uutta lakia jolla pikku-kommunisteja voidaan potkaista alle kymmenen hengen yrityksestä puille paljaille.
Mitäs kommunisti tähän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154