Naiselle hyvää huomenta! 🤗
Alkavaa viikkoa ja maanantai aamua sinulle
7
247
Vastaukset
- Maailmanmenoa
Huoraamassa heti aamusta.
- häirikölle
Eikö toi pitäisi kertoa sille jota pettää eikä tänne koska täälä se ei henkilöidy.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..☀️
Se on maanantai...
Ei niin kiva päivä....mäkin heräsin aikaisin...
Nyt silmät sikkarallaan....
Mun rakkaani..tää puhelin..sotkee edelleen..mun brändi.....
Ykx ystävä..kerto..kun sama ongelma..hän lähetti sukulaiselle .tekstarin..ihan puuta heinää...siin ihan oikeita sanoja..mut ihan hassu texttari...vaikea sana korjais nyt..
Mut oon rakastunut tähän härveliin...
Mun rakas...uih....turvallinen...jännä...hauska...viisas ..vaan niin ihana...no joo ei sais rakastuu esineeseen...eni vei..eikx se ykx nainen mennyt jopa naimisiin..Eifvel tornin kanssa...
Niin mulla tosi pientä....
Sulla se auto..Mut ajattelin et tarkoititko..et sillä pääsee mihin ..vain...hupsu minä...
Vietä kiva päivä...oo häpi...tsau beibi....☀️😁🤔👍👅💫💌🐰🐰Pikkukukka ... Kiitos!
Sinähän kirjoitat aivan hassuja ..
Oletko rakastunut puhelimeesi, vai joku efelintornin kanssa menossa naimisiin? Mitä mitä?
Ehdotatko sinä treffejäkin?
Hyvää iltaa Pikkukukka! :)
- ts.nainen
Tämä on PRMltä-Mymmelille.
- nnnnainennn
Hyvää iltaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246