..Gigantilla hinta 250 euroa. Onko hyvä peli ?
Ostaisin Philipsin DVD:n 610, mitä mieltä..
11
2017
Vastaukset
- tietty
eli kysymys kuuluu: mitä haluat laitteen tekevän? Tämä vekotin on tekee analogikuvasta dvd:tä ihan mallikkaasti. Koneessa ei ole kovalevyä (muistaakseni) mutta jos tuohon hintaan olisi, niin tuo olisi oikein hyvä kauppa. Samoin kirjoittava dvd kirjoittaa vain yhdelle puolelle lättyä. Jos nämä rajoitteet ei tuota tuskaa ja hinta on mielestäsi ok, niin ostamaan vaan...
- ransu
"Koneessa ei ole kovalevyä (muistaakseni) mutta jos tuohon hintaan olisi, niin tuo olisi oikein hyvä kauppa."
Ei taida todellakaan tuohon hintaan mistään saada kovalevyllistä! Hölmö! :D
"Samoin kirjoittava dvd kirjoittaa vain yhdelle puolelle lättyä. Jos nämä rajoitteet ei tuota tuskaa ja hinta on mielestäsi ok, niin ostamaan vaan..."
Siis kaksikerroksinen levy ei todellakaan ole kaksipuoleinen! Opettele termit ensin ja kirjoittele tänne vasta sitten. - tietty
ransu kirjoitti:
"Koneessa ei ole kovalevyä (muistaakseni) mutta jos tuohon hintaan olisi, niin tuo olisi oikein hyvä kauppa."
Ei taida todellakaan tuohon hintaan mistään saada kovalevyllistä! Hölmö! :D
"Samoin kirjoittava dvd kirjoittaa vain yhdelle puolelle lättyä. Jos nämä rajoitteet ei tuota tuskaa ja hinta on mielestäsi ok, niin ostamaan vaan..."
Siis kaksikerroksinen levy ei todellakaan ole kaksipuoleinen! Opettele termit ensin ja kirjoittele tänne vasta sitten.enpä tiennytkään että täälllä pitää osata termit ja kaikki ennen kuin täällä saa vastailla.
Hölmö menee nyt pöydän alle kasvamaan :))
- päivitysten laita?
Philips DVDR610:llä on kautta linjan ollut ongelmia päivitysten suhteen, ja moni ostaja on heti tuoreeltaan joutunut viemään koneensa päivitettäväksi. Kannattaa tarkistaa asia heti alkuunsa, ettei suotta joudu kiroilemaan uuden vehkeen kanssa.
- Jesse James
"Philips DVDR610:llä on kautta linjan ollut ongelmia päivitysten suhteen,"
Ei pidä paikkaansa. Philips on tarjonnut ripeästi päivityksiä uusiin löydettyihin "ongelmiin". Ongelmat ovat kuitenkin olleet varsin pieniä, kuten kello, joka ei pysynyt ajassaan, jne. Philipsit on helppo päivittää, kunhan seuraa kieli poskella ohjeita ja tekee kaiken tarkasti. Itse olen päivittänyt kymmeniä Philipsejä työkseni ja ikinä ei ole ollut vanhojen tai uusien päivittämisen kanssa ongelmia. Ihmettelen, jos osaamattomat yrittävät päivittää koneitaam, jos eivät edes osaa CD-levyä "polttaa" itse. Silloin kannattaa viedä vain merkkihuoltoon ilmaiseen takuu-päivitykseen.
"ja moni ostaja on heti tuoreeltaan joutunut viemään koneensa päivitettäväksi. Kannattaa tarkistaa asia heti alkuunsa, ettei suotta joudu kiroilemaan uuden vehkeen kanssa."
Kirjoittaa Ossi Osaamaton! :D Jos varman koneen haluaa, niin kannattaa vaatia myyjä päivittämään uusi laite ennen sen ostamista, jotta saa kotiin heti varmatoimisen vehkeen. Tämä koskee kaikkia merkkejä, kuten JVC PANASONIC PHILIPS SONY LG jne jne. Tietysti on saatavilla huomattavasti tyyriimpiä ja toimivampia laitteita, mutta ne joutuu yleensä tilaamaan nettikaupoista tai ulkomailta.
- Jesse James
DTS-ääntä, tai huipputarkkaa "tunti/DVD" tallennusta, niin siihen pystyy vain DVDR615/616. Jos noita et tarvitse, niin on 610 hyvä hankinta. Muista kuitenkin pyytää myyjältä uusi päivitys laitteeseen, tai vie se uutena huoltoon (voi kuulostaa oudolta). Fakta on että laitteet ovat "seisoneet" maahantuojalla kaupoilla varastoissa pitkiä aikoja, joten sen jälkeen on paljon korjauksia tullut laitteiden ohjelmistoihin. Jos osaat polttaa CD-levyn, niin osaat myös itse päivittää DVD-soittimen ohjelmiston: http://tinyurl.com/6cqtg
vaatii minimaalista englanninkielentaitoa!- ..olette?
..hain ko. vehkeen.
hjuva peli,ei.Oli kokeella j lähti takaisin.Ei ollut edes kuvallista pikakelausta koko laitteessa.Viritinkin vähän outotoiminen.
- James Potkukelkka
Kyllä kuvallinen kelaus kuuluu 610:n varusteisiin: 4x, 8x ja 32x nopeudella. Hyvin toimiva peli ja päiviykset olen itse hoitanut ( kolme kertaa sitten joulukuun).
- Force
James Potkukelkka kirjoitti:
Kyllä kuvallinen kelaus kuuluu 610:n varusteisiin: 4x, 8x ja 32x nopeudella. Hyvin toimiva peli ja päiviykset olen itse hoitanut ( kolme kertaa sitten joulukuun).
Itse myös päivitellyt ja kelaus toimii. Ihmettelen Philipsin vastustajia... muistelkaamme kuka keksi ja mitä...
1960 - C-Kasetti
1972 - Maailman ensimmäinen videotallennin
1980 - CD
Kuten tiedätte, CD ja DVD -levy ovat fyysisesti samankaltaisia pieniä eroja lukuunottamatta. Ja molemmat levythän tehdään samoilla koneilla.
Savoksi sanoen yksinkertaisille DVD-soittimien käyttäjille: JOS YMMÄRRÄT KAEKEN, OOT VARMASTI KÄSITTÄNNÄ VIÄRIN! James Potkukelkka kirjoitti:
No ei ainakaan siinä vekottimessa toiminut milläänn,liekö ollut viallinen muutenkin..Ja Philips oli ennen merkkilaite.Nyt on siirretty tuotantoa vähän sinne ja tänne ja osienkin laatu halvimmissa malleissa mitä sattuu.Ja omnakohtainen kokemus Philipsin DVD-soittimesta:Toimi ihan kivasti kunnes päätti omia aikojaan lopettaa toimintansa.Ja maksoi pari vuotta sitten yli 300 euroa ettei läheskään halvin lelu ollut.Niin ei paljon voi suositella.
Ja muutenkin vinkiksi kaikille polttavaa Dvd-soitinta ostavalle,ostakaa jostain mistä luvataan mahdollisimman pitkä takuu,säästytte hermojen menemiseltä kun ei tunnu kovin luotettava toimisilta ja kestoisilta vielä nykylaitteet.Tietty halvalla yleensä ei hyvää saakaan.Oli kyse sitten mistä tahansa laitteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144