Olisiko Fuengorolassa tarvetta suomalaisille sote-palveluille? Lähinnä jotain kuntoutusta alkoholisteille, vanhuksille ja neuvonantoa eri asioissa kuten byrokratiassa. Mistä kannattaisi kysellä rahoitusta? Entäs edunvalvonta, kun varmaan monet alttiita hyväksikäytölle?
Entäpä mitä etätöitä siellä pystyy tekemään kotimaahan Suomeen?
Sote-palveluiden tarve Fuengirolassa?
2
136
Vastaukset
- kysyväEiÖksy
Kysy Sipilän hallitukselta. Niillä taitaa olla jokin sotentyyppinen pikkuinen juttu meneillään, vai muistanko oikein.
- Anonyymi
Asiointitoimistoja on jo paljon. Samoin edunvalvojia. Kaikki tietysti maksaa.
Ainakaan aikaisemmin kuntoutukseen tai uuden ammatin opiskeluun sairauden vuoksi ei saanut Kelata mitään tukia jos asui Espanjassa ja oli pakko palata takaisin Suomeen. Tarvetta siis varmaan olisi kuntoututukseen, mutta harvalla on varaa maksaa siitä eli silloin rahoituksen pitäisi tulla Suomen valtiolta.
Valmiita etätöitä ei ole vaan ne on itse etsittävä ja se voi olla aikamoinen haaste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670