https://www.suomenuutiset.fi/poliittinen-suunnittelija-purra-suomeen-kohdistuva-maahanmuutto-heikentaa-kaikkien-palveluja-lisaa-huono-osaisuutta/
Noin tulee käymään, jos nykyistä Suomeen rantautuvaa haittamaahanmuuttoa ei pysäytetä heti ja jo Suomessa olevia laittomia ja rikoksiin syyllistyneitä matuja palauteta kiireesti pois Suomesta.
HAITTAMAAHANMUUTTO VIE KAIKILTA PALVELUT SUOMESSA!
16
338
Vastaukset
- ajetaan-alas-se
Tottakai näin tapahtuu.Ei ole sama onko miljoona sossupummia vain 2 miljoonaa sillä sama raha niille jaetaan tulevaisuudessa eli ei tule nousemaan siihen laitettava raha kun vaan ei voi verottaa työtätekeviä liikaa kun ne lopettaa työt.
- Kaksoisstandardit
Haittamaahanmuutto ei vie palveluita haittamaahanmuuttajilta, muuten otetaan vaikka lisää velkaa.
On kaksi kansanryhmää keltä ei leikata ja ne on matut ja päättäjät.- EIMATUJASUOMEEN
Juuri näin, mutta vastaavasti omilta suomalaisilta niitä leikataan rajusti.
- parempaa_kohti
Ainut puolue, joka käyttää osuvaa termiä "haittamaahanmuutto" ja vastustaa sitä kaikin tavoin on perussuomalaiset. Nyt kun Soinin petturiporukka on pois ilmaa pilaamsta, niin ps tulee saamaan valtavan menestyksen ensi kevään vaaleissa. Eihän suomalaisten vedätys Sipilän hallituksen tyyliin ikuisesti onnistu.
- y77yy
Mikä olisi riittävä rangaistus Sipilälle maanpetturuudesta ja suomalaisten kansallisomaisuuden luovuttamisesta vierasmaalaisille?
- Persuilu
Tehkää siitä persu. Sitä Sipilä häpeäisi silmät pästään.
- Sapen_keittäjä
Karkotus Suomesta ja kaikki kansalaisoikeudet sekä omaisuus takavarikoitava ja Suomen kansalaisuus poistettava sippilältä.
- Valioluokkaa
Persuilu kirjoitti:
Tehkää siitä persu. Sitä Sipilä häpeäisi silmät pästään.
Ehkä vihreät olisi tehokkaampi häpäisy! Ituhipit kun pohjamudissa rämpivät ja muutenkin ovat omillaaivoillaan ajattelevien äänestäjien halveksunnan kohteena:). Persut ne vaan nostaa kannatustaan ,tekevät aika jytkyn kuten muutkin järkevät puolueet Euroopassa. Siipeily ei ole enää suosittua, edes rastapelleille.
- Öulhjll
Nyt 140 000 suomalaista hakee ruokaa leipä jonoista
Ja määrä lisääntyy tuhansilla vuodessa - Törkeetätoimintaa
Onhan se perin ikävää jos haittamaahanmuuttajat vievät leivän haittaisänmaalaisten suusta.
- Naurattaameitä
No siitähän on paljon kirjoiteltu että viherpunaiset ituhipit, sunmuut hönöt olisi saatava työelämään. Vaikeaa vain tuntuu olevan kun kepparipelleanarkistit , nuo suomenlipun polttajat ja muiden omaisuuden kateelliset tuhoajat ylläpitävät satua totena seinästä jossa on taikaluukku. Tästä taikaluukusta kuulemma riittää rahaa kaikille maailman ihmisille, senkun vaan näpyttelee.....:)
- Isänmaallisuutta
Todella ikävää jos haittamaahanmuuttajat 'vievät leivän' suomalaisten suusta.Ovat nämä suomalaiset sitten millaisia tahansa.Jokaisen kansan pitää huolehtia omista kansalaisistaan.
- Banaanimafia
Mitä jos haittaisänmaalliset menis afrikkaan ja veis banaanit mobutojen suusta? Voi olla että suvakista lähtisi erillainen vikinä.
- hsgsfhsfsvb
espoossa n 40 % toimeentulotuen saajista on maahanmuuttajia
vantaalla n 34 5 - odotamme
Älä kommentoi tätä synkkää ketjua ennen kuin Moktarin armollinen viisaus on sen valaissut, sanoo Kirja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450