Olen 18-vuotias, ja olen saanut kuukaudessa n. 10 000€. Eläkesäästämissuunnitelmaan on kuulunut kuukauden aikana huoraaminen. Aion jatkaa tätä (jos pysyn sinkkuna) n. 7 vuotta. Siinä ehtii kertyä n. 840 000€. Sitten loput säästöt nettotuloista työstä eläke.
Huoraamalla eläkesäästöt
10
510
Vastaukset
- Vbnmzxc
Monia tapoja tosiaan on hankkia säästöjä eläköitymisen varalle...
- Älä_maksa_liikaa_veroja
Kannattaa kysyä verottajalta saako työvälineen väljentyessä tehdä myös vuotuiset poistot ja millä arvolla.
- Vaimiten
Vai onko luonnontuotteiden myynti verotonta kuten metsäsienetkin, marjat ja sen semmoiset....
- Lisäpohdinta
Vaimiten kirjoitti:
Vai onko luonnontuotteiden myynti verotonta kuten metsäsienetkin, marjat ja sen semmoiset....
Entäs jokamiehenoikeudet.... marjat ja sienet ja niiden hyödyntäminen kuuluvat jokamiehenoikeuksien piiriin.
Toisaalta kyllähän marjoja ja sieniä myydän toreilla ja turuilla, joten....
- Järkikäteen
Et vielä tiedä, mitä elämä ilotyttönä tuo tullessaan. Kannatan koulutusta ja että ottaisit opiksi kokemasi. Rupea rikastumaan jollain muulla rehellisellä konstilla, onhan noita. Kun koulut on käyty, saat jatkuvasti käteen 2300-2600 euroa kuukaudessa. Silloin saat neljässä kuukaudessa kymppitonnin. Älä pilaa vasta alkanutta nuoren aikuisen elämää.
- KNg5e4
"Älä pilaa vasta alkanutta nuoren aikuisen elämää."
Joku trolli saa hupia kirjoittelemalla tänne "huoraamisistaan", vaikka on vanhempi kuin 18-vuotias — ja sitä paitsi mies. - Anonyymi
KNg5e4 kirjoitti:
"Älä pilaa vasta alkanutta nuoren aikuisen elämää."
Joku trolli saa hupia kirjoittelemalla tänne "huoraamisistaan", vaikka on vanhempi kuin 18-vuotias — ja sitä paitsi mies.Linkki?
Joo itsekin teen nuin.
Hei tarviin apua!!! Mä tarviin NOPEASTI rahaa. Oon valmis tekemään melkein mitä tahansa rahan eteen! Vinkkejä kiitos!
- Anonyymi
Suomi hyppäs puusta, ennenkuin synnyit. Pärjää sydämelläsi, heippa.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104