Hei, te, jotka olette mielestänne ja perustellusti keskivertoa älykkäämpiä ikätovereihinne nähden. Tämä älykkyys voi olla yleistä, tai keskittyä johonkin tieteenalaan, kuten fysiikkaan, matematiikkaan, musiikkiin, yhteiskuntaoppiin jne. Tärkeintä on, että ajattelet, ettet aina kuulu ympäröiviin ihmisiin ja pidät heitä suoraan sanoen halveksittavina luusereina. Sinulle oikeinkirjoitus on kunnia-asia, samoin kuin koulu, etkä välttämättä ole kiinnostunut ryyppäämisestä ja Kim Kardashianista.
Siis! Kuinka tämä koskee Sinua? No niin, minä aion perustaa FB-ryhmän, johon kerään älykköjä iältään 04-99. Ryhmässä keskusteltaisiin ajankohtaisista aiheista, ryhmässä olijoiden mielenkiinnonkohteista ja muista sellaisista, järkevästi ja sivistyneesti.
Siis; mikäli tahdot vertaistesi välistä kanssakäyntiä, laita alle joko (mieluiten) FB-nimesi, tai Snapchat-käyttäjätunnus/KIK, jonka kautta voin ottaa yhteyttä ja kerätä osallistujia. Mukaan saa kutsua kavereita, mutta VAIN mikäli heidän keskiarvo on yli 8.9 tai lähellä tuota, tai mikäli he ovat äärimmäisen vihkiytyneitä johonkin tieteeseen.
Älyköt, yhtykäämme!
Älykkäät ikätoverit
5
276
Vastaukset
- Kkkkkkk
Keskiarvoni on 9.1, mutta en koe olevani mitenkään älykäs joten en ole mukana.
- ÄLYKÖT
Kkkkkkk, keskiarvosi on sen verran hyvä, että sinun kannattaisi pitää itseäsi fiksuna, sellainen nimittäin olet!
"Tärkeintä on, että ajattelet, ettet aina kuulu ympäröiviin ihmisiin ja pidät heitä suoraan sanoen halveksittavina luusereina."
Noilla spekseillä en haluaisi kuulua ryhmääsi, vaikka keskiarvoni asettamasi rajan ylittääkin.Älyköt, yhtykäämme!
Päivän naurut :DDToverit, yhtykää! Valta kansalle! Me vaadimme mehua ja kakkua! Klink klonk!
Aivot ovat kuulemma suurin sukuelin, joten mindfuckit tulille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854