Naiselle hyvää huomenta! 🤗 ...
Tiistai aamuun...
9
392
Vastaukset
- Huomenia
Huomenta vaan.
- nnnnainennn
Hyvää huomenta :)
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...moiiiii☀️
Ihana aamu...sain rytmistä kiin...
Alkaa sujuu...tulee kiva päivä....
Se on täynnä korista....jännää...
Mulla niin hyvä olo....vähän kyl kipuja toisessa kyljessä viel....
Mutten vaan ehdi hoitaa nyt.....
Oon pitänyt vähän taukoo...et rauhoittuu...ketju...
Mä yleensä saan pyörremyrskyn aikaan....
En kyl ymmärrä mikx...
Mut kyl mä ain ajattelen...kummallista mä ajattelen moniakin ihmisii...mikx on..meneekö hyvin...minkä takia...
Yleensä hyviä asioita...luojan kiitos....Nega ei hyvä..se syö...tää mun rakkaani on sitten tullut raskaaksi...saa korjata koko ajan...
Meneekö sulla hyvin.?..tunteita..sydämeen tykytyksii..?.taas sana mitä ei osaa kirjoittaa..tämä mun rakkaani vois kirjoittaa silloin ..kun mä en osaa..mut ei ..ei silloin...
Mulla ei oo pitkään aikaan ollut sydämeen tykytyksii...kaikki kesä miehetkin kadonneet...
No odotetaan talvi miehii...
Sä taidat olla sekä kesä ..et talvi mies...,
Nais..oletko vakaa kuin puun kanto..ain paikal..
Tsau beibi..oo häpi...💌❤️🐇🐰🍂🍃😁- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...🌉
Tosi kivaa...oli...
Lopputulos ois voinut olla toinen....
Mut tällä mennään....
Hyvä jätkät....olitte hyviä....pieniä notkahduksia oli...
Onnea seuraaviin...👍😎🍃🌃💫
Hyvää iltaa näin myöhään huomanneena😱
- mainostajatrimpauttelee
Kolina kuului rappukäytävästä, arvasin että kohta joku mainostaja tai jehovan todistaja rimputtaa kelloa, kun käy kaikki ovat läpi, en siis viitsi avata :D
Mutta tänään näin erään aika itkuisen tytön... kertoi jotain että pomo kiusaa sitä... sen voin ymmärtää että tuli sitten meille sen kertomaan, minä en viitsinyt mainita sanaakaan, kuuntelin vain surullisena asiaa, koska en tuntenut kyseistä pomoa, mutta jollain tavoin tämä itkuinen tyttö tiesi että meillä voisi olla valtaa auttaa vähän komentamalla tätä tämän tyttelin pomoakin ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116