Aivan varma jäteöljyn lemahdus kassia avatessa, sama kuin umpimuovirenkaissa. Muoviämpärit joilla marjastan eivät tuoksu öljyllä. Yhden ketjun kasseissa on selkeästi vahvin haju, mutta kun tutkin niin eivät ne isot kotimaisten kauppaketjujen kassitkaan hajuttomia ole.
Eikö kauppakassin nimenomaan pitäisi olla elintarvikemuovia ja sellaisia, ettei niistä voi tarttua elintarvikkeisiin hajua tai karsinogeenejä?
Onko kukaan muu huomannut kauppakasseissa jäteöljyn hajua vai kuvittelenko vain?
Onko muovikasseja tutkittu nyt lähiaikoina ja mistä löytää varmuuden puhtaudesta?
Muoviset kauppakassit leimahtavat jäteöljylle!
Nuuskamuikku
1
206
Vastaukset
- mutku
Kauppakassit eivät ole eivätkä koskaan ole olleet elintarvikemuovia. Niihin ei ole tarkoitettu laittaa mitään avointa ruokatavaraa ( mitä sellaista onkaan? ).
Öljyn haju kauppakassissa ei merkitse mitään vaaraa, koska se kassi ei ole ruokatavaroiden viikkokausien säilytystä varten.
Olen joskus huomannut pienen tuoksahduksen muovikassissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657