Viha
Olen ollut vaikka mitä, mutten koskaan äiti. Kaikenlaiset yritykseni äiteyden saralla ovat olleet kuin kyntöpeltoja syyssäässä: kurjet taivaalla nousevassa usvassa, ja se tuoksu, joka kaatuneesta maasta lähtee, ympärikääntyneestä mullasta raikkauteen huokuu. Se runnoo, repii ja riipii, hiipii öisin nurkissa ja niissä kätköissä, joita ei ole. Veitsenterävä.
Ei vihalle sijaa tässä talossa, joten muutan.
(Naurua)
Tulevia otteita elämästä
11
309
Vastaukset
Oletko pohtinut adoptiota?
Palstamäki kirjoitti:
Äitiys on mullakin kokematta.
Mjoo
Ei hassumpi. 33 sekuntia.
Vitutus on valtava luonnonvara.
(Hirn)donnadonatello kirjoitti:
Mjoo
Ei hassumpi. 33 sekuntia.
Vitutus on valtava luonnonvara.
(Hirn)Elämä ei ole reilua.
Miten pettymys käännetään vihaksi? Onko viha suunnattu (jonnekin) vai onko sevain suunnaonta?
donnadonatello kirjoitti:
Latenttia
Miten voi kaivata jotain sellaista syvästi, jota ei ole kokenut?
Ymmärrän kongretian kun menetetään lapsi, joka on synnytetty. Mutta kaivata tunneta, jota ei ole kokenut?elisakettu kirjoitti:
Miten voi kaivata jotain sellaista syvästi, jota ei ole kokenut?
Ymmärrän kongretian kun menetetään lapsi, joka on synnytetty. Mutta kaivata tunneta, jota ei ole kokenut?Miehet kutsuvat tuota manipuloinniksi.
Minun exäni muuttui ihan hirviöksi kun aloin puolustamaan näkökulmaa että jätettäisiin lasten tekeminen muiden huoleksi. Kuulemma lapsettomuus on naisen pahin tragedia.- nusssinussinussi
konKRETIA, HUOMMMM!!!
Palstamäki kirjoitti:
Miehet kutsuvat tuota manipuloinniksi.
Minun exäni muuttui ihan hirviöksi kun aloin puolustamaan näkökulmaa että jätettäisiin lasten tekeminen muiden huoleksi. Kuulemma lapsettomuus on naisen pahin tragedia.Yksilökysymys. Monet pärjäävät ilmankin. Ja huomaavat elämässä olevan pahempiakin tragedioita.
nusssinussinussi kirjoitti:
konKRETIA, HUOMMMM!!!
Saanen huomauttaa että sana huomautus lyhennetään HUOM. Neljä ämmää ei tee siitä yhtään markkinoivampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496165Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6392521Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721036Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030- 64934
- 228854
- 57846