Onko ko. aiheesta kiinnostuneita. Ensikertalaisena olen liikkeellä
Kiinnostais
15
832
Vastaukset
- Pannaan-ja-pannaan-lisää
Kyllä kiinnostaa..... Ja olisi erikoista jos saisi 4-5 Naista ja saman verran miehiä... Voishan sitä kokeilla jos lähtis porukkaa mukaan.
- K..u..t..s..u..n..i-
Jani22 kirjoitti:
Yritin lähettää sinulle viestiä mutta osoitteesi ei toiminut!
HihHih. Minä lattapään sinusta tein. Aivotonhan olitkin jo.
- K..u..t..s..u..n..i-
Jani22 kirjoitti:
Yritin lähettää sinulle viestiä mutta osoitteesi ei toiminut!
HihHihHih. Minä lattapään sinusta tein. Aivotonhan olitkin jo.
- Outo53ukmHki
Jos nyt löytyisi yksi siisti,sinkku,miel. paksukaluinen 65 mies ihan ensin tutustumaan ja 'perhetutuksi',katsois miten etenee, itsellä toiveena että ajan kanssa kyläillessä miehen luona olisin itse lähinnä kiilapojan/aisurin osassa...
- VoiVoi
Eipä tunnu olevan...
- Saxo
Ryhmäseksiin mukaan...
- ilikelookandcum
m34v kinnostunut
- Saxo
Käviskö hieman yli 50 v ukkomies
- LähdetköLöylyyn
Pidä kauhakeijo kivaa! 3 kauhaa perseeseen ja tuplat suuhun!!!
- Nuuskan-ostaja
No kertokaas jo, mistä sitä nuuskaa sais ja mihin hintaan.
Täällä olis myös kiinostusta. Haluisin myös nuolla spermoja naisen tisseiltä ja pimpistä kans.
Haluisin siis olla lähinnä tyttö mukana. Toki haluan panna naistakin, mut haluan olla tyttö miehille.- ciss
Täätltä saattais löytyä seuraa tuon toteuttamiseen ja ainakin aiheesta kiinnostuneita > kuumasuomi.fi
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154