gyprok-levylle tapetin alle, että olisi toivoa se joskus irrottaakin seuraavaa tapetointia ajatellen?
Mikä maali...
5
838
Vastaukset
- ammattimaalari
Mikä tahansa pohjamaali käy.
Vanhan tapetin irrottaminen on ajan haaskausta, mikäli vanha tapetti on kiinnittynyt kunnolla.
Itse olen tapetoinut aina vanhan päälle, eikä ole minkääm maailman ongelmia ollut.
Eräässä tapetoimassani rintamamiestalossa oli ennestään neljä kerrosta tapettia. Tuoreeltaan tapetissa oli aikalailla kuprua, mutta liisterin kuivuttua oli seinä virheetön.- J.A.S.
olen käyttänyt SOLMASTERin maalipesunestettä tapettien irrotukseen.
Lasikuidussa viillän pinnanrikki ja SOLMASTER hoitaa irroituksen
on hyvä irrottaa vanha tapetti.
kerran tapetin alla ei ollut pohjamaalia, ja lasikuitutapetti ei olisi pysynyt seinällä. - apumie
J.A.S. kirjoitti:
olen käyttänyt SOLMASTERin maalipesunestettä tapettien irrotukseen.
Lasikuidussa viillän pinnanrikki ja SOLMASTER hoitaa irroituksen
on hyvä irrottaa vanha tapetti.
kerran tapetin alla ei ollut pohjamaalia, ja lasikuitutapetti ei olisi pysynyt seinällä.Ja näin on kauppias myynyt harrastelijalle tapetin ja liisterin lisäksi tapetin irroittimen, tasoitetta, tasoituslastan, pohjamaalia, pensselin, telan ja rajaajan.
Sekä tämän lisäksi tuhlannut tapetoijan aikaa useamman illan edestä.
- kerron sulle
LUJA-maali
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398