Jo vuosia sitten, käytiin eduskuntaa myöten keskustelua eutanasian laillistamiseksi Suomessa. Väitteitä siitä, että eutanasia tietyissä tapauksissa voitaisiin toteuttaa tälläkin hetkellä on ollut olemassa.
Eutanasiasta keskusteltaessa otettiin esiin myös Saattohoito, vaikka sillä ei ole mitään tekemistä eutanasian kanssa. Vaihtoehto ei tuo ainakaan ole, ei myöskään vastakohta.
Tarve eutanasiasta on kuitenkin olemassa ja sitä toteutetaan tarvittaessa kalliilla hinnalla Hollannissa tai Sveitsissä.
Suomen televisiossa esitettiin suomalaisen naisen nukkuminen ikiuneen pistoksen seurauksena. Tapahtumasta on useita vuosia.
Onko eutanasiakin kuollut?
1
171
Vastaukset
Juu varmaan on, ei se Eutana'asia täällä Suomessa meitin luonteenlaadun kanssa viihtynyt olleskaan!
Sinne se lompsi takaisin Hollantiin vaiko,... "muille maille vierahille" miss' ei sua nähdä vois. 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450