Niin jäässä välillä sun takia.
Mulla on järki
14
692
Vastaukset
- uhygtfrd
Olen huomannut.
Kantsii jättää influenssapiikki ottaa ottamatta, lämpenee pääkin :)
- salatutoperaatiot
En nyt ehdi töihin kun on noita finassipoliittisia suunnitelmia kesken tässä (salaisia taistelusuunnitelmia).
- jäässäkuinsäässä
Kannattaa muuttaa ehkä espanjaan, siellä nykyään kesä tulee helmikuussa, nykyään ovat täydessä jäässä.
- VaikkaNorjaan
Jos olisit hän niin lähtisin hänen matkaansa.
- playwithyourlife
nahkarukkaset vain aina aamuisin, ja sitten tuotakin ajatelmaa ajatellen: jokainen totuus on aina valhetta!
Minä itse... menen nukkumaan, sitten ja toivoisin että joku gallup-tyttö tai joku mukava toinen pehmoinen tyttö olisi vieressä nukkumassa :D
Mutta toisaalta kun ihmiset yleensä katsovat minua ja noniin EI ole porukkaa mutta näkevät että on sellaista porukkaa pukeutumisen kalleudesta, ei siis tyylistä, vaan että, noniin: Nämä ihmiset... jotkut näillä on valtaa, joskus rahaa, ovat äärimmäisen hengenvaarallista porukkaa tutustua lainkaan tähän porukkaan.. - sinustakiinni
Tulisin jos pyytäisit.
- eitaidaolla
Kerro lisää...
- mikääneioo
kiinni tuntemattomasta kirjottajasta.
- eitaidaolla
mikääneioo kirjoitti:
kiinni tuntemattomasta kirjottajasta.
johtui siitä ettei hän halunnut tuntea
samapa se olenko tuntematon vai en
- KulkuriMatkaa
Mistä sen tunnistaa, et olen järjen jäätymisen aiheuttaja? Jos tunnistaisin niin tulisin kans sulattamaan sen.
- järjetönpää
Sinulla on järki, mutta näin valitettavasti se on pääsi ulkopuolella.
- PIM-Olet_pihalla
Sulla on sun vähä järki niin hukassa. Mutta sen katoamisen takia ei kannata olla huolissan. Se oli pieni, vähän käytetty ja täysin käyttökelvoton ja siten arvoton.
Tunnearvoa sillä perintö härpäkkeellä ilmeisesti oli, mutta vain sinulle, ja ehkä äidillesi.- tervetuloaryhmääsi
Tuollainen on aina muka huomata että joku toinen keskustelija on älyttömämpi kuin itse olen!
Tervetuloa alle 40 IQ kerhoon :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806