onko täällä sellasia ihmisiä joita on kiusattu esim. päiväkodissa, peruskoulussa, jatko-opinnoissa, töissä... olis kiva jos jakaisitte kokemuksianne. mua on kiusattu koko peruskoulun ajan. se oli kaikenlaista huutelua, porukan ulkopuolelle jättämistä, tavaroiden tahallista rikkomista jne. se on jättänyt arvet muhun ja välillä edelleen on vaikeeta luottaa uusiin ihmisiin.
kiusaaminen sattuu
3
239
Vastaukset
- MirandaUusi
No koko peruskoulun ajan, vaik siis nyt oon 13v ja seiskal mut tähän asti siis ainaki. No suurimmaks osaks vaik on tieytsti pari kolme "kaveria", nii just ulkopuolelle jättämistä, juorujen ja henk.kohtaisten asioiden puhumista selän takana, uhkailuu, kerra yks löi...
No nii pahaks on jossai vaihees menny, et vaik en enää viiltele nii mul on "haaleita" viiltelyn jälkii säärissä, ja käsivarreissa... että tälleen... sairanstan nykyään lievää masennusta mutta olen sairastanut myös ihan v*tun vaikeaa masennusta... yhtä h*l***tiä oli! - ewrgfwergwer
https://youtu.be/1p0ck5We5sU?t=309 Luulen että myös kaatuminen tuossa vauhdissa sattuisi
- ftyj
Olen ollut kiusattu miltei koko ajan, mutta se ei ole ollut joka päiväistä eikä itseasiassa joka vuotista. Peruskoulun 1-3lk, 6-7lk. Siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667