Hei,
En tiedä mitä tehdä kun olen hakenut avioeroa ja myös laittanut toisen vaiheen erohakemuksen eteenpäin. Kertonut ex-puolisolle että ei ole tunteita enää (viestillä kylläkin, en koskaan kasvokkain)
Hän lähettelee edelleen kaipausviestejä, kertoo että haluaisi palata yhteen ja että rakastaa vielä minua. Takana siis 20 vuotta vanha liitto. Ero oli minun päätös koska en enää rakastanut, ei sen kummempaa...
ex lähettelee viestejä
3
414
Vastaukset
- oletkopetturi
Olet luvannut rakastaa ja nyt petät lupauksesi?
Tahdotko sinä rakastaa... johon olet vastannut kyllä.
Missä se tahto nyt on?
Pelkkä fiilistely ei riitä. Pitää tahtoa.
Väkivalta yms rikkoo tietenkin tuon asian ja sekin, jos toinen puolisko ei rakasta.
Yksin on vaikea rakastaa sinunkin.
Mutta mitä tapahtui ??
Se on teidän asia ja sinun on mietittävä asioita omalta osaltasi.
Avioliitto on elinikäinen jos ei ole huoruutta tms. tapahtunut.- 7676
Rakkaus voi loppua, sitä myöten myös tahto rakastaa voi päättyä. Niin joskus tapahtuu, kuten tässä. Mikään pakko ei todellakaan ole tahtoa. Harvat, paitsi pipipäät, haluavat myöskään, että kumppani on heidän kanssaan väkisin, vastentahtoisesti.
- 7676
"Hän lähettelee edelleen kaipausviestejä, kertoo että haluaisi palata yhteen ja että rakastaa vielä minua. "
Kerro, ettet halua viestejä enää. Jatka elämääsi. Näin parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625