Hollantilaismies aloitti oikeustaistelun alentaakseen ikäänsä 20 vuodella – ”Jos nimen ja sukupuolen voi korjata, miksi ei ikää?”
https://yle.fi/uutiset/3-10499548
69-vuotias mies hakee oikeudelta ikänsä alentamista 49:ään vuoteen. Miksipä ei?
Trans-ikäisyys?
nuorimiesvanhanruumiissa
3
249
Vastaukset
- joseikuitenkaan
Olen seurustellut 49v kanssa ja on yhtä pystyyn kuollut kääpä kuin 69:kin. Jos kerran kokee olevansa nuori niin hakisi oikeutta olla 19v, sitten voisikin jo olla eroa, mutta 49 ja 69 niillä ikävuosilla ei ole mitään eroa.
- ästterrs
Nykyinen naiseni on juurikin 69 ja hauskempaa ja kiinnostavampaa naista saa hakea. Itse alle 40. No eläkeläinen on kyllä 69 ja hän tuskin enää saa kumppania.
- wisertäjä
Toivottavasti saa muutettua ikänsä. Liittyykö tämä sinun mielestäsi jollain tavalla transsukupuolisuuteen?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647