Mieheni on Pohjois-Afrikasta, berberi ja juutalainen. Takana on pitkä avioliitto eikä enää nykyään mene hyvin. Mies on ollut jo pitkään Suomen kansalainen ja pärjäisi täällä yksinkin. Lapsia meillä ei ole.
Miksi mies ei suostu hakemaan avioeroa? Hän sanoo, että voimme erota, varmaan hän jopa toivoo eroamme, mutta hän sanoo että minun naisena pitää hakea avioeroa, sitten voimme erota.. Tiedän, että miehellä on ollut muita juttuja, mutta siltikään hän ei itse suostu hakemaan avioeroa. Onko miehelle kunniakysymys olla jättämättä naista ja hakemalla itse avioeroa vai mistä on kysymys?
Miksi mies ei hae avioeroa
Eroedessa
1
292
Vastaukset
- fhdfkdjkfd
älä eroa kumminkin kaipaat...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615