Alistuisitteko

Kihelmöivä-takamus

Ei ole seksiä, ei väkivaltaa. Mutta alistumista, häpeää.
äksähamsteri
/movies/5000159/redass_wanker_down.html

17

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostuin

• Pervoako

Pitäisihän seksiä jossain muodossa olla,sehän vasta nöyryyttävää ja alistavaa olisi,kun vanhempi mies esim. antaisi avokämmentä pakaroille ja sitten 'pakottaisi' heteroukmiehen suuseksiin kanssaan....

• Ruipelo-poika

Haluaisinpa nähdä sen vanhemman miehen, joka pystyisi piiskaamalla pakottamaan ukkomiehen suuseksiin kanssaan.

• Pervoako

Ei siihen varmaan tarviis,kun jämäkän luonteen ja sen avokämmenkäsittelyn,sekä piiskalla uhkailun...

• Poika-arkalasta

Riittääkö yksi ainoa avokämmenkäsittely siihen, että seuraavalla kerralla pelkkä tiukka puhe riittää?

• Pervoako
        Poika-arkalasta kirjoitti:

Riittääkö yksi ainoa avokämmenkäsittely siihen, että seuraavalla kerralla pelkkä tiukka puhe riittää?

Riippuu kai siitä,miten jämäkkä ja määrätietoinen mies on ; )

• rtyhjk
        Pervoako kirjoitti:

Ei siihen varmaan tarviis,kun jämäkän luonteen ja sen avokämmenkäsittelyn,sekä piiskalla uhkailun...

Mielenkiintoinen asetelma: Pystyykö piiskalla uhkailemaan niin, että toinen suostuu vapaaehtoisesti piiskalla piiskattavaksi?

• Sulla-omituinen-käsitys
        rtyhjk kirjoitti:

Mielenkiintoinen asetelma: Pystyykö piiskalla uhkailemaan niin, että toinen suostuu vapaaehtoisesti piiskalla piiskattavaksi?

Uhkailemaan? Mitä ihmettä moisella tarkoitat?

Tällä foorumilla käsitellään leikkejä ja fetissejä. Jos jotain tapahtuu pakolla, ei se totisesti ole leikkiä.

• Pervoako
        rtyhjk kirjoitti:

Ei piiskattavaksi,vaan suuseksiin,jos ei,niin...

Ja älä kauhaKeijo taas ehdottele sitä kauhaa,nauti siitä ihan itseksesi...

• vääntäjä
        Sulla-omituinen-käsitys kirjoitti:

Tällä foorumilla käsitellään leikkejä ja fetissejä. Jos jotain tapahtuu pakolla, ei se totisesti ole leikkiä.

Sehän vasta mukavaa leikkiä onkin, jos toinen yrittää piiskata ja toinen pistää kovasti vastaan. Siinä kuntokin nousee, kun oikein väännetään.

• Uhkarohkea
        Sulla-omituinen-käsitys kirjoitti:

Kuulepas poika, nyt otat ne housur alas, tästä et ilman piiskaa selviä!
        Sinä tiedät, että sulla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia, jos minä rupean sulle selkäsaunaa antamaan, vähemmällä pääset jos lasket itse housusi , jos rupeat vikuroimaan, niin minä annan tuoretta koivuvitsaa, eikä siinä marinat ja ruikutukset enää auta. Minä olen isompiakin miehiä piiskannut kuin sinä ja helposti on onnistunut. Saat uskoa, että sellainen koivupiiska paljaalla pyllyllä polttaa kunnolla...

Esim. näin pelotellaan, jos piiskaaja on iso ja karismaattinen, niin heikompihermoinen on hetkessä yhteistyöhaluinen.

• Tuollaista puhetta minä haluan että joku nainen sanoo minulle joka päivä!

• Läps-läps

Tottakai sitä alistuu, jos fyysisesti vahvempi haluaa sitä, mutta kyllä se ainakin minulla on eroottinen leikki, mutta tuskin väkivaltaa.

• Aisuriksiko

No ei 'väkivaltaa',ehkä verbaalisesti->mene poika nurkkaan seisomaan ja katsele, kun vaimosi saa vanhan miehen paksua patukkaa kunnolla...

• gpisteköiinpäällä
      • kova-lahja-

Tuollainen joulupukki jos kävisi aattona, niin saisi kunnon lahjan.

• solmunen

Minulle alistamiseen /alistumiseen liittyy aina väkivaltaa ainakin pakottamisen muodossa.
      Sitominen on oleellinen osa master/sub roolia.
      Kun kohteen liikkuminen on riittävästi rajoitettu, voi toteuttaa erilaisia mielitekoja ja tarvittaessa tehostaa käskytystä raipalla ja lisäämällä sidontaa.
      Lopulta kohde on likimain liikkumattomaksi sidottuna jolloin erilaiset kiusoittelut, kiihoitus ja alistavat toimet ovat tehokkaimpia.
      Eränä heikkoutenani on se, että haluan kohdenaisen nauttivan sessiosta.
      Ollessani itse subin roolissa kiihotun sietämättömän paljon dominoivan naisen määrätietoisista, kovista otteista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe