Voiko seksiä harrastaa pippelillä, joka on pystyssä vain 8cm. esinahka ei mene taakse niin kuin muilla. en uskalla mennä lääkäriin kun olen niin vanha.
ikävä vaiva
5
452
Vastaukset
Ei voi, unohda koko juttu!
- bo-anders
koolla ei ole väliä,esinahalla on toinen jutta mutta kannattaa mennä näyttää lääkärille,
- KokenutOn
Eikö se esinahka menisi venyttämällä taakse. Terska on ensin hirmu hellä mutta asettuu sitten. Ei kai sitä lääkäriäkään kannata hävetä.
Itse sain sen nahan koulutettua, - viisasaikuinenneuvoo1700
8 cm riittää aivan hyvin. Esinahkaa voi varmaankin harjoittaa pysymään takana, tai sitten voit halutessasi käydä ympärileikkauksessa. Tsemppiä!
Helsinkiin avattiin juuri seksinukkebordelli. Voit siellä käydä harjoittelemassa, mikäli olet epävarma aloittamaan seksisuhdetta oikean naisen kanssa. - hhmm
Todellakin voi. Se on sellainen kuin jokaiselle on luotu.
Ja jos tuo seksinukkebordelli kuulostaa liian "pervolle" niin harkitsisin ihan oikean maksullisen naisen kanssa aloittamista. Heillä on sympatiaa ja kokemusta asiasta.
120€ mukaan ja mukavan naisen luokse vain.
Esinahkaa kannattaa todellakin venyttää ettei tule myöskään tulehduksia.
Lämmintä vettä suihkussa ja sitten myös vettä hylkivää liukastetta. Näillä avuilla se lähtee myös itsestään selviämään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164