Hienoa lukea, että Freddie Mercury ja Elton John ovat kumpikin transvestiittiharrastajia!
Kiehtova ja jännittävä harrastus kaikkineen.
julkkistranssuja
7
335
Vastaukset
- uytytyihilhgtfcygvk
Mitä tuolla tarkoitit, harrastavat transvestiittejä vai ovat itse transvestiittejä.
Etkö keksinyt loukkaavampaa otsikkoa.- wellikello
No juuri sitä!
- eritoinen
Etkö keksi muuta tavaramerkkiä kuin uhriutuminen ja kysymysmerkkien käyttämättä jättämisen? Eiköhän omasta vähemmistöstään saa käyttää haluamaansa nimeä. Tietysti siitä voidaan olla montaa mieltä, että kannattaako transvestiitticispojan käyttää transboy-nimeä, joka taas viittaa t-mieheen.
- gringringrin
eritoinen kirjoitti:
Etkö keksi muuta tavaramerkkiä kuin uhriutuminen ja kysymysmerkkien käyttämättä jättämisen? Eiköhän omasta vähemmistöstään saa käyttää haluamaansa nimeä. Tietysti siitä voidaan olla montaa mieltä, että kannattaako transvestiitticispojan käyttää transboy-nimeä, joka taas viittaa t-mieheen.
Ihan kivaa että opetetaan tavikset käyttämään loukkaavia nimityksiä ("kun ne itsekin käyttää niitä").
- entinennainen
gringringrin kirjoitti:
Ihan kivaa että opetetaan tavikset käyttämään loukkaavia nimityksiä ("kun ne itsekin käyttää niitä").
Tavikset ei tätä palstaa lue. Ja jos "ne" käyttää ilmaisua itsekin onko taviksilla tarvetta loukata ko.sanalla?
- TotaNoinj
Mercury ei kyllä ole enää...
- meinaanettä
Kerran transsu, aina transsu. Sitä sukkahousujen huumaavaa kosketusta ei pääse pakoon. Vaikka oliskin tuhkana tuulessa. On se vaan ihanaa!
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657