Että maa on pannukakku.
ja koska tämä päätös on tehty.
miksi näin tehtiin?
vai onko se vaan niin että ne on ollu vaan niin urpoja ettei ne tienny eikä tiedä vieläkään.
mut onneks joukko höyrypäitä siitä yrittää nyt kertoa.
kuka päätti että ei kerrota kansalle
11
250
Vastaukset
- Gunehdiskos
Kiitän lämpimästi aloittajaa mielenkiinnosta koska se on järjen osoitelma.
Tässä on pientä katkelmaa älyllisyyteen todellisuuteen:
https://www.tietopiste.com/littea-maa-jalleen-todistettu-todeksi-helsingista-nakyi-viron-rannikko/ - HolyProphet00007
Maan ympärillä pyörivistä kahdesta kuustakaan ei kerrota koulukirjoissa. Kuulin ensimmäisen kerran 2 kuun teoriasta muistaakseni yläasteen opettajalta, olisiko ollut fysiikan opettaja. Hän puhui vuorovesistä ja niiden vaihteluissa esiintyvistä poikkeamista suhteessa kuun kiertoon. Hän oli kovasti sitä mieltä, että kuita täytyisi olla kaksi kappaletta, jotta tämä olisi mahdollista. Ja hänen väitteensä on myöhemmin osoitettu todeksi, maalla todella on 2kpl kuita.
Mietinkin, miksi olin niin varma kahdesta kuusta, äsken muisti kuulin sen yläasteella ja myöhemmin luin siitä netistä ja olin oikeassa. Maalla on kaksi kuuta - miksi siitä ei kerrota koulukirjoissa, vaan niissä opetetaan harhaista 1 kuu teoriaa viattomille oppilaille?- Nojoopajoo
"Ja hänen väitteensä on myöhemmin osoitettu todeksi, maalla todella on 2kpl kuita."
Missä tuo on muka todistettu? Ei missään, koska se ei ole totta. Nojoopajoo kirjoitti:
"Ja hänen väitteensä on myöhemmin osoitettu todeksi, maalla todella on 2kpl kuita."
Missä tuo on muka todistettu? Ei missään, koska se ei ole totta.On kaksi kuuta, mutta se toinen "kuu" on vaan muutama sata metriä iso.
- outoja.harhoja
Trexnonar kirjoitti:
On kaksi kuuta, mutta se toinen "kuu" on vaan muutama sata metriä iso.
Itseasiassa Kuita on lukuisia; ja niitä loppuja tosiaan ei näe kuin kaukoputkella. Ja ne loput eivät välttämättä ole yhtä pitkäaikaisia kuin varsinainen Kuu.
Harhaisessa mielessä tuo on kääntynyt jotenkin kahdeksi saman kokoiseksi.
Kahdellakaan samankokoisella Kuulla ei selitetä käytännön tason havaintoja joissa Tycho kraatterin paikka Kuun pinnalla vaihtelee eri leveysasteilla; se ei ole ainoastaan kahdessa paikassa. Aurinko on se toinen vaikuttaja. Se on kaukana, mutta sen massa ja sen myötä vetovoima on sitä suurempi. Opettaja on siis ollut likinäköinen.
https://www.wikiwand.com/fi/Vuorovesi
Siitä on paljon teorioita, mutta olen kuullut että rahaeliitti rahoitti tiedemiehiä jotka kannatti palloteoriaa, ja sillä tavalla ne sai petkutettua ihmiset. Pyörivän palloteorian tarkoitus on orjuuttaa ihmiset laittamalla ihmiset päät pyörälle valheellisella maailmankuvalla, jonka päälle voi sitten keksiä muita valheita joilla voi ohjata ihmisiä.
- hurnigalius
Hra Trexonarin ulosanti oli hieman horjuvaa mutta osittain ymmärrettävää.
Kuussakäyntikusetuksen johdosta USAn hallitus oli täysin kiristyksien varassa.
NASA käytti tilannetta häikäilemättä hyväkseen koska tiesi että tässä eivät voi hävitä.
Nyt laskuttavat 20 000 000 000 taalaa joka vuosi höhlillä hommillaan joista viimeisin oli Ferrarin lähettäminen avaruuteen.
NASA todellakin nauraa meille kaikille ja katsoo kuinka pitkälle se voi mennä.- todellisuus.kutsuu
Milläs ne loput kymmenet muiden maiden avaruusjärjestöt kiristää omia hallituksiaan kun eivät ole edes Kuussa käyneet?
NASA on vain pieni sivuluku modernin maailman avaruustutkimuksessa; Amerikan Ihmevaltioista olevat tietolähteesi eivät ole tätä vielä ymmärtäneet, vaan luulevat että ainut tieto avaruudesta on Amerikan Ihmevaltiossa.
Kerro kansalle selitys auringonnousu- ja -laskuaikojen erilaisuudelle littumaassa niin katsotaan sitten.
- MullaOnPallopääkello
Käkätipuliini voi katsoa Auringon kiertoa lataamalla puhelimeensa flättärikellon.....D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742219
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361863- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201623Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460