Parasta valvontaa sijaishuollossa olisi se, että järjestettäisiin todella vahvat psykologiset testit sijaisvanhemmiksi aikoville. Psykologisten testien lisäksi järjestettäisiin lukuisia haastatteluja sekä vanhemmuuden arviointitestejä.
Olisi mielenkiintoista nähdä, päästäänkö tällaisilla toimenpiteillä vähäisempään sijoitettujen kaltoin kohteluihin, pahoinpitelyihin, seksuaaliseen hyväksikäyttöön jne.
Valvonta nro 1: psykoloiset testit
eiketätahansa
4
199
Vastaukset
- rauhaamaailmaan
Olen samaa mieltä.
- Ammattikasvattaja
Päästäisiinkö vähempiin sijoitusmääriin silläkin, jos VANHEMMIKSI haluaville järjestettäisiin samat testit? Mitä arvelet?
- vieraannuttajaviranomain
Päästäisiinkö vähempiin sijoitusmääriin silläkin, jos "LASTENSUOJELUN-" VIRANOMAISEKSI haluaville järjestettäisiin samat testit? Mitä arvelet?
- henkinenväkivalta
Ei väkivaltaa sijaishuollossa. Suomessa on aivan liikaa huonolaatuisia perhehoitokoteja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667