Stripparin käteenveto lailllista vai lainvastaista?

Miehonen

Stripparit ei saa myydä seksiä lainmukaan, tiedän, mutta onko se lainvastaista jos strippari vetää käteen mieheltä ja mies maksaa siitä extraa? Katsotaanko se siis lainvastaiseksi vai katsotaanko ettei se ole seksiä? eli ihan ok lainkin puolelta. Kertokaas? :D

7

2116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpäniin

Kai se on ihan laillista.. tai sitten ei.

• Tulkinnan varainen asia.... Itsellä ainakin menisi lavalla pasmat sekaisin jos pitäis vielä tumputtaa tanssiessa

• Anonyymi

Kerran ravintolassa strippari antoi minulle salaa paperilapun, jossa oli hänen huoneensa numero. Esityksen jälkeen menin kyseiseen huoneeseen. Luulin ensin, että tarjoaa maksullista seksiä, mutta olin täysin väärässä. Hän olikin kiinnostunut minusta miehenä tai oikeastaan jo rakastunut. Vietimme mitä ihanimman yön. Tästä tapahtumasta on aikaa 32v. Olemme olleet naimisissa 30v. Hän on nykyisin kolmen aikuisen lapseni mitä ihanin äiti ja kahden lapsen mummokin. Vieläkin seksi meillä on mitä ihaninta. Kun se oikea tulee eteen, niin se voi tulla missä ja milloin vaan. Minun kohdalla tällaisessa hyvin erikoisessa tilanteessa. Monesti muistellaan hänen kanssa sitä tapahtumaa. Nimim. Kohtaloa kiittäen.

• Anonyymi

Voi ukko parkaa ja lapsia ei voi kun sääliä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stripparihan ei ole huora, vai oletko kateellinen parille, jotka löysivät erityisellä tavalla toisensa. Joten antakaamme elää heidän omaa elämäänsä. Mistä oletat, että lapset kärsivät. Hehän ovat jo aikuisia ja heilläkin jo lapsia. Voi sinua kaiken tietävää ja toisen tuomitsijaa. Olen puoöestasi iloinen, että olet se n. s. hyvä ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä suoralta kädeltä tuomitse. Sain käsityksen, että heillä on hyvinkin onnellinen liitto, jossa ei menneitä kaivella, vaan mennään elämässä eteenpäin.

• Anonyymi

Tulkinnanvarainen asia tosiaan.

Seksin myyminen ja ostaminen sinänsä on täysin laillista, kunhan myyjä on täysi-ikäinen ja ostaja suojaikärajan ylittänyt, eikä kyse ole parituksesta. Tapahtumapaikka (strippiluola) saattaa tuossa tapauksessa herättää paritusepäilyn , vaikka paikan omistaja ei olisikaan millään tavalla osallinen tai edes tietoinen asiasta. Mutta toisaalta: mistäpä sitä kukaan saa edes tietää, mitä kaksi aikuista tekee privaattikopissa keskinäisestä sopimuksesta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      98
      3413
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3107
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2403
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2056
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      40
      1634
    Aihe