Stripparit ei saa myydä seksiä lainmukaan, tiedän, mutta onko se lainvastaista jos strippari vetää käteen mieheltä ja mies maksaa siitä extraa? Katsotaanko se siis lainvastaiseksi vai katsotaanko ettei se ole seksiä? eli ihan ok lainkin puolelta. Kertokaas? :D
Stripparin käteenveto lailllista vai lainvastaista?
7
2059
Vastaukset
- Niinpäniin
Kai se on ihan laillista.. tai sitten ei.
Tulkinnan varainen asia.... Itsellä ainakin menisi lavalla pasmat sekaisin jos pitäis vielä tumputtaa tanssiessa
- Anonyymi
Kerran ravintolassa strippari antoi minulle salaa paperilapun, jossa oli hänen huoneensa numero. Esityksen jälkeen menin kyseiseen huoneeseen. Luulin ensin, että tarjoaa maksullista seksiä, mutta olin täysin väärässä. Hän olikin kiinnostunut minusta miehenä tai oikeastaan jo rakastunut. Vietimme mitä ihanimman yön. Tästä tapahtumasta on aikaa 32v. Olemme olleet naimisissa 30v. Hän on nykyisin kolmen aikuisen lapseni mitä ihanin äiti ja kahden lapsen mummokin. Vieläkin seksi meillä on mitä ihaninta. Kun se oikea tulee eteen, niin se voi tulla missä ja milloin vaan. Minun kohdalla tällaisessa hyvin erikoisessa tilanteessa. Monesti muistellaan hänen kanssa sitä tapahtumaa. Nimim. Kohtaloa kiittäen.
- Anonyymi
Voi ukko parkaa ja lapsia ei voi kun sääliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stripparihan ei ole huora, vai oletko kateellinen parille, jotka löysivät erityisellä tavalla toisensa. Joten antakaamme elää heidän omaa elämäänsä. Mistä oletat, että lapset kärsivät. Hehän ovat jo aikuisia ja heilläkin jo lapsia. Voi sinua kaiken tietävää ja toisen tuomitsijaa. Olen puoöestasi iloinen, että olet se n. s. hyvä ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä suoralta kädeltä tuomitse. Sain käsityksen, että heillä on hyvinkin onnellinen liitto, jossa ei menneitä kaivella, vaan mennään elämässä eteenpäin.
- Anonyymi
Tulkinnanvarainen asia tosiaan.
Seksin myyminen ja ostaminen sinänsä on täysin laillista, kunhan myyjä on täysi-ikäinen ja ostaja suojaikärajan ylittänyt, eikä kyse ole parituksesta. Tapahtumapaikka (strippiluola) saattaa tuossa tapauksessa herättää paritusepäilyn , vaikka paikan omistaja ei olisikaan millään tavalla osallinen tai edes tietoinen asiasta. Mutta toisaalta: mistäpä sitä kukaan saa edes tietää, mitä kaksi aikuista tekee privaattikopissa keskinäisestä sopimuksesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124