Noniin, en löytänyt äkkiseltään keskustelua suomen foorumeilla aiheesta. Ja päätin laittaa ketjun aiheesta täällä:)
Itse siis kävin jo lähes 40v mittarissa viime kesänä heinäkuussa Lontoossa kyseisen 7 päivän ”pokauskurssin” joka oli kyllä ei-ilmainen, mutta aivan ainutlaatuinen kokemus!
Kurssi on tarkoitettu miehille parantamaan heidän itsevarmuuttaan, sosiaalisia taitoja ja tietysti siihen miten naisia pokataan. Jokaiselle päivälle on päivä, ja iltasessio ja mittaa kurssille tulee noin 70 tuntia.
Minä voin henkilökohtaisesti suositella kurssia aivan kaikille miehille jotka haluavat parantaa omaa ”gamea” ja elämänlaatua. Jokainen kurssin opettaja oli aivan erinomainen - Creme de la creme niinsanotusti kuten ekana päivänä Kezia itse asian ilmaisi.
Tahtoisin kuulla muiden kurssin käyneiden kokemuksia ja mielipiteitä kurssista, ja miksei elämästä yleensä kurssin jälkeen!?;) Vastaan tietty mieluusti muihinkin kyselyihin kurssiin liittyen. :)
Lisätietoa löydät tietenkin myös viralliselta saitilta kezia-noble.com
Kezia Noblen 7 päivän pokauskurssi
0
182
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748