Pääsenkö mä mies

vaiannankovaanolla

vielä joskus kosketusetäisyydelle sun kanssa?

30

1274

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhaantunut.m

Vaikka tämä ei minulle olekaan, niin silti toivon että pääsisimme. Laitan yhdelle naiselle hänen numeroosa lyhyen viestin tässä viikon sisällä.
      Viime jouluna lähetin hänelle joulukortin ja ehdotin tapaamista aattona klo 15.00 erään 4-tien risteyksessä tulin paikalle, hän ei.

• vaikävikökesälläjo

Nainen on kosketusetäisyyden ja viestin päässä, mutta miten käy.

• tottakai

Pääset, pääset, vieläkin lähemmäs jos haluat ;)

• Drxrxrxt

Et pääse.

• Drxrxrxt

Pääsetpähän :)

• seonjokotai

Etkö sä osaa päättää?

• sanoisinnäin

Kaivattuni sais tulla ihan koko vartalo iho kosketukseen.

• eripariaolevat

en taida minäkään päästä =(
      N >M

• kosketusetäisyydelle

Kenen kanssa pitäisi päästä?

• mietityttää

Hyvä kysymys. Haluaako toinen edes halata vai riittääkö pelkkä hartiahieronta?

• Oliskinjoku

jonka kanssa saisi olla kosketusetäisyydellä.

• Masasiivoja64

Jos hän niin kyllä. voi olla niin että kaapaan kokonaan itteleni enkä päästä pois

• Kaitsunkans

Samaa toivoisin. Hänen pehmoinen vatsa suorastaan houkuttelee laskemaan pääni siihen. Ilman alastomuutta.

Kunpa toiveeni harras toiveeni toteutuisi.

• tosiaa, sitä ei tiedä haluaisiko HÄN..
      mikäli, niin ei se pelkkä hartiahieronta, ei riittäis. oltais lähekkän tuntikausia unelmaaaa

• entunnehäntä

ei se riittäiskään, mutta vain yksi sopisi siihen kuvaan mukaan

• ikäväkyllä

En ikinä menisi sen paskanaaman jälkiliukkaille..........

• NainenValkoisissaan

Olen luopunut jo toivosta, En usko, että hänen rohkeutensa koskaan riittää. Tunne on edelleen hämmenentävän vahva, kristallin kirkas ja sama. Oikeastaan se vain voimistuu. Sellainen tunne, että kuulumme yhteen. En ole koskaan osannut nimetä tätä tunnetta, Silti en usko, että hän tahtoo minut. Luultavasti kuvittelen kaiken. Onni on jossain muualla.

• itseltäsi.puuttuu

Miksi et ota häneen yhteyttä. Itselläsi ei ole rohkeutta.

• keleton

Toivon näin, itse en voi tulla, olit niin ehdoton, ku viestiteltiin viimeksi. Tulee itselle jopa hölmö fiilis, miksi jankkaan näitä edelleen täällä? Mutu pitää toivoa yllä, jostain syystä?

• Eionkylläkai

Joo, joo tuu vaan. Muutin mieleni.

• keleton
        Eionkylläkai kirjoitti:

Joo, joo tuu vaan. Muutin mieleni.

Vaikken Kaitsu oo, onko kyllä silti? :)

• TuleLähelleni

Toivoisin että haluaisit. Jäi jotenkin hassusti puolitiehen viime kerralla, haluan kokea sen ihanuuden sinun kanssasi. On varmasti ihanmpaa kuin koskaan, ylipääsemätöntä Helismaa, kiihkoa, intohimoa, mielen paloa.

• Outoviesti

Helismaa?

• tunteistaansekaisin

Ei pitäs olla katkera ja kieriskellä menneisyydessä, mutta huvittaa ihan hemmetistä ja säälittää yks kai ihan fiksun naisen käytös.

• TosEiMul

Säälittää....? Siis ihastus ja sääli samassa. Sairasta..

• Sinunomasivoisinolla

Jos haluat minut lähellesi, minä tulen. Jos työnnät minut kauemmaksi, minä väistyn. Olen sinun ja voit ottaa minut omaksesi milloin vain. Sinun ei tarvitse kuin sanoa tule ja olen vierelläsi. Jos et usko niin tartu kädestäni ja katso silmiini. Jos löydän sieltä mitään muuta kuin kaipuuta sinusta niin tiedät, että valehtelin.

• Teotmerkitsee

Sanomatta selvää että valehtelua. Ei tarvi olla tummien vesien tulkki että huomaa sekoilevan käytöksesi.

• Nirppanokkanen

Minä kyllä tykkäsin tästä viestistä, ihana :) ajattelisipa kaipaamani mieskin noin ja myöskin tulisi jos pyytäisin...

• Onkorakkaustarina
        Nirppanokkanen kirjoitti:

Minä kyllä tykkäsin tästä viestistä, ihana :) ajattelisipa kaipaamani mieskin noin ja myöskin tulisi jos pyytäisin...

Miksi ei tulisi, tai jos mies pyytäisi menisitkö sinä?

• ensimaksutaina

Kosketusetäisyys maksaa sen 2 miljardia euroa maksettuna sveitsiin tai luxemburgiin ennalta jotta saat edes kuvan minusta, ennalla aina summat voin sitten laittaa kuvan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3237
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2947
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2465
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1693
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe