Oliko Kauppalehti, että suomessa romutetaan auto vasta 21 vuoden iässä ja
suomen autokanta on euroopan vanhin.
Haen, Nyt Ääliö tähän vastaamaan Ne persu-kolhoosin parhaimmat ja terävimmät.
Soita Kankaanpäälle ja Huuhoosaareelle ja Haaaa-adolfille. Voit pirauttaa myös
väyrysen tietopankkiin !
Kysymys kuuluu: Miten Persu-kommunisti järjestää lisää ostovoimaa ja paremman
autokannan suomeen EU-erolla ja markalla ja millaisia tuotteita ja autoja hän myy
tai aikoo myydä EU-eron jälkeen ja millä hinnalla ja millä hinnalla hän aikoo ostaa
tarvikkeita ja materiaaleja suomen ulkopuolelta ja mitä hän myy talouden vastapainoksi
muuta, kuin Pers*** ?
Sä Juntti-ääliö saat hakea tähän kysymykseen, koko sinun kommunisti-puolueesi päät.
Minä Tiedän, mitä Persu-kommunisti juntissa vastaa ja puoluejohto ei tähän kommentoi.
Yksinkertaisesta syystä, että he eivät edes tiedä mikä Euroopan talousalue on ja yleensä
koko taloudesta muuta, kuin sanan. Nyt kun Ääliöt vastaa, niin niissä ei ole mitään
perusteluja taloudesta tai osaamisesta.
Ääliö vastaa tähän kysymykseen, että sitä mitä myydään nyttenkin ja samalla hinnalla.
Hän osoittaa olevansa ääliö, koska kysymys koski EU-eroa ja viennin kustannuksien
nousua ja materiaalikustannusten nousua ja poltto-aineiden nousua ja suomessa myytävien
elintarvikkeiden ja tuotteiden hinnan nousua, koska suomessa ei valmisteta juuri mitään.
Lisäksi ääliö ei tajunnut, että liike- ja yritystoimintaan tarvitaan rahaa ja investointeja
ja tämä olisi tehnyt niistä suomessa olevista ihmisistä kerjäläisiä ja halpatyövoimaa ja
kaiken tavaran, jopa ruuan saavuttaminen työllä olisi täysi mahdottumuus. Eli sama millä
kiina ja kiinalaiset ovat työskennelleet ja sen alle.
Jos se ei onnistu Euroopan unionin kanssa talouden kasvattaminen, niin miten se onnistuu ?
Syy miksi suomen ostovoima on romahtanut on valtion ja kunnan liiketoimien ohjaaminen
rakentamiseen ja sen sektoreille ja vääränlainen talousrakenne julkisella sektorilla.
Eli käytännössä sijoituksia ohjattu asumiseen ja se ei tuota mitään ei mitää ei mitään.
Kaiken huipuksi, mistä Persu-kommunisti saa sen paremman autokannan ?
Koska minä sen Tiedän ja Niin tietää osa huom. osa Persuista, että joutuu myöntämään
totuuden ja hän ei sitä myönnä vaikka sitä kuristettaisiin ja hän valehtelee ja panettelee..
Stockmann Osake kävi alle 2,50 euroa ! Laskenut 38 eurosta
3
87
Vastaukset
- tarkkanäköinen
Hyvä alku tuo stocmannin alennustila, alas ja ulos kuten ivallinen bygg max ,
- Analyst
Stockmann teki viime vuonna tappiota yli 4 miljoonaa, Tokmanni saman verran voittoa. Ostajat äänestävät jaloillaan.
Eivät persut ole mitään kommunisteja, eivätkä oikeistolaisiakaan. Natsismiin taipuvia ääliöitä aukosta, jonne auriko ei paista.
- Pessimisti
Kielletään kaikki EURO4 normia saastuttavammat autot. Tammikuu 2005 vanhemmat siis. Pakkolunastus valtiolle, paaliin ja korvaukseksi vuoden lippu paikallisliikenteen kulkineisiin.
Päästökuorma helpottaa kertaheilauksella. Autokannan ikä nuortuu kummasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965