Tästäkin aiheesta jo-on tehty aloitus, miksi toistaa enää?
Tästä on tehty aloitus
8
195
Vastaukset
- älätoista
Nyt siis teit aloituksen aiheesta josta on jo tehty aloitus. Seuraavaksi voit tehdä aloituksen aiheesta jossa tehdään aloitus aiheesta josta on jo tehty aloitus....
- Miljoona-arkisto
Näin on.
Kaikki aloitukset ovat minun.
Älköön kukaan koskeko edes omiin aloituksiinsa kysymättä lupaa minulta.
- Nappulajoo
Jos joku tekis vaan lopetuksen!
Saas nähä vastaako tähän joku.
Toimiiko lopetus? - sananlasku
Alku aina hankalaa,mutta lopussa kiitos seisoo.
Minulla on aloitusten aiheet hyvässä järjestyksessä monen vuoden ajalta. Sieltä on helppo katsoa mistä on jo kirjoitettu vaikkapa 9 Joulukuuta 2017.
Nostan haloon jos joku alkaa taas toistelemaan jo tehtyjä aloituksia. Varsinkaan en siedä sitä että tekstiäni kopioidaan.
Toivottavasti ei kukaan ota todesta kun ihmettelen näin miten hyvä muisti joillakin on.
Tai sitten on todellakin tehty tarkka päiväkirja keskusteluista :D- KumpiOikeaIlmaisu
Iskee silmää
Vai
Iskee silmään?- Bengalitikku
Sekä että.
Kaikki tässä maailmassa on jo moneen kertaan sanottu. Uutta sanomista ei tule, kuin uusien keksintöjen myötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764777- 123316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471926Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6731873- 1171821
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431