Olisin mieluummin nainen, ainakin ulkonäöllisesti ja se onnistuukin aika hyvin pukeutumalla ja meikkaamalla (pituus 171, paino 63, korsettivyötärö, hoikat käsivarret jne). Kokemusta on jo. Eli minun ei tarvitse ottaa mitään hormoneja enkä halua tietenkään leikkauttaa sukuelimiä. Joten mitään terveydellisiä ja mentaalisia hormonihäiriökomplikaatioita ei olisi ja "peli" toimisi hyvin. Olisin siis ns. shemale, mutta ilman lääkärin apua. Kasvojenkohotus ehkä tarvittaisiin, olisin sitten vielä naisellisemman näköinen.
Olen käyttänyt muotoilevia liivejä ja korsetteja jo kauan niin, että rinnatkin ovat muotoutuneet muotoiluliivien puristuksessa ihan hyvin (A/B kuppi). Jos olisin lihava, rinnat olisi tietty isommat, mutta tietenkin haluan olla naisellisen hoikka. Ehkä ne tissit siitä vielä kasvavat, sillä käytän myös rintoja kiinteyttäviä ja kasvattavia luonnontuotevoiteita.
Ja olen hetero eli haluan löytää tätä juttua ymmärtävän naisen (nykyinen ei ymmärrä), tiedän että teitä on.
Naiseksi ilman hormoneja ja kirurgiaa
Naiselliseksi
2
179
Vastaukset
- Naiselliseks
Nainen, voin lähettää kuvani! (viestin aloittajalta)
- Geteealll
Hyvinpä menee naiseutesi kanssa, kun olet hetero ja siten kiinnostut naisista. Ja hoikkuus on poikamaista, läskit ja pyöreys naisellista.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657