Nuorena ei tullut kokeiltua pi**ujuttuja, vaikka mieli teki. Nyt on paikat niin kuivatkin että turhaan sinne enää mitään putkiloita laittaa. Nuolemalla ne paikatkin kostuu samalla. Miehet vaativat nuolemisen jälkeen aina aktia. Aina jotain velvollisuuden tunteita näiden touhujen jälkeen. Naisten kanssa kun mitään ulokkeita ei ole, niin parempi ratkaisu on lesbottua. Vai mitä ootte sielunsiskot mieltä?👵
Rupesin lesboksi näin vanhemmalla iällä
34
772
Vastaukset
- TottaMolemmatPuolet
Jos hoidat itsekin suulla tyydytyksen tarjoamisen, eivät miehet ainakaan enää tässä iässä sen jälkeen mitään putkitökkimisiä pyydä tai tarjoile. Ei ole jäykkää tökkimisvempainta heti kohta tarjolla, jos olet hommasi itse hyvin hoitanut.
- eiminua
voi sen noinkin ajatella, mutta nuoleminen ei kiinnosta
- Kyssäri-Kyllikki_
Onkos dildovyö käytössä niin kuin lesbodokumenteissa näyttää lesbojen panovempaimena olevan?
https://www.sinful.fi/pareille/strap-on-tuotteet-pareille?gclid=EAIaIQobChMI6O3v19bw3gIVy-R3Ch3mrAq1EAAYASAAEgLljfD_BwE
Kummallista vain että lesbot käyttävät dildovyötä eli haluavat kuitenkin kyrpää....
Onks sulla lesbokumppani vai käytkö homoklubeilla tai muuten vain baareista iskemässä naisia? Kiinnostaako sua ikäisesi vai nuoremmat naiset? Oletko saanut vastakaikua toisilta naisilta?
Tässä vähän kyssäreitä. - Bengalitikku
Nainen petikaverina.
Yök. - kukin.tavallaan
On kirjoiteltu että suuseksistä saattaa tulla papilloomavirus, joka aiheuttaa suu- ja nielusyöpää. En kyllä tiedä juurikaan koko taudista ja että mistä se alun perin tulee, mutta ainakin ottaisin selvää jos itse alkaisin nuolun oli kumppani kumpi tahansa. On pitkään ollut jo pois kuvioista. Luulen että sormet minulle riittäisi liukastusvoiteen kera. Nyt on vaikea asennoitua naisen kanssa puuhailuun, kun on miehen kanssa ollut, mutta ei koskaan tiedä, josko tulee tilanne ettei enää löydä seksiin pystyviä miehiä. Asennetta pitäisi ratkaisevasti muuttaa, saa nähdä olisiko seksin tarve vahvempi.
Nuoruudesta on sen verran kokemusta, että jouduin kaksi kertaa lesbon kanssa samaan petiin, kun yöpyiltiin missä sattuu. En siitä suuttunut, siirryin vain pois, muttei ollut mitään hinkuakaan. Elämä ja aika näyttävät, mitä uutta vielä tulee tarpeisiin. - mybbre
Taas joku runkkari-roope.....
- EiAinaMies
Sormettaja Siiripäs!
- tsypy
Hohhoijaa, naisten kanssa ei ole ulokkeita. Minulla ainakin on tissit.
- OsaatkoOnnistuuks
Tungetko sinä tissisi naiskaverin pillun?
- tsypy
OsaatkoOnnistuuks kirjoitti:
Sitä vaan että tisseilläkin on merkitystä, ja jopa miehillä liian isot voi aikaansaada torjunnan, tosin ei yksistään tai ainakin niinkauan kuin pysytään alle A:an, vaan yhdistettynä muihin feminiinisiin piirteisiin.
Seksuaalisen suuntautumisensa tietää itsekukin parhaiten, ja yleensä se asettuu johonkin kohtaa janaa, jossa toisessa ääripäässä on täysin heterot ja toisessa homot, keskellä sitten biit, mutta tietysti yksilökohtaisesti saattaa ilmentyä vaihtelevanakin ja vaihdevuosien jälkeinen aika vielä erikseen, niin naisilla kuin miehilläkin.
Että mikä siinä sitten loppujen lopuksi ärsyttää niin paljon että pitää herjata vai olisiko kenties aiheellista tutkailla syvemmin omaa seksuaalisuuttaan. - Lusikkahommia
OsaatkoOnnistuuks kirjoitti:
Kenkälusikasta vois olla apua;DD...siinä tissin tunkemisessa nimittäin...
Epäilen että aloitus ei ole naisen kirjoittama.
Mikäli asioita ymmärrän niin lesboksi ei aleta, sitä joko on tai ei ole lesbo. sama on homojen kanssa.
On kai sellaisiakin joille käy kaikki, mies tai nainen.- Profiloija
Jospa aloittajasta on tullut vihreä lepakko, kun on kuullut, että ovat eliittiä....
- aikanoloa
No ei varmasti ole nainen, eikä edes tunne yhtään naista.
- Billuttelua
Jos onkin bi ja nyt toteuttaa sitä lesbopuoltaan itsessään.
- HYIIII_ALOTUKSELLEKKI_
HYIIIIIIIIIIIII,,,,,,,,,,
LESPOUS EI KIINOSTA MISSÄÄ MUODOSSA
ei koskaan ole tullu mieleenkään siinä mielessä toinen samaa sukupuolta oleva ihminen
HYYYYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII,,,, ajatuski,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, onko alottajaki tullu HULLUKSI,
muutenhan tommosia viettejä ei voi ymmärtää,,,- mummokki
Älä valehtele! Kieltäminen on myöntymisen merkki.😜
- sekasi-on-mummokki
mummokki kirjoitti:
Älä valehtele! Kieltäminen on myöntymisen merkki.😜
mummokki menehän psykiatrille,
olet päästä pahasti vinksahtanu,
hyiiiii helekutti,,
- Letspopa-hyvinkin
Neljäs suuntaus on Letspo hah hah haa.
Eli lets go luteet sänky palaa menkääpä parittelemaan lattialle. - kukin.tavallaan
Jos aloittaja trollaa, ei haittaa. Jos nyt naureskelee minun asialliselle vastaukselleni, niin onpahan sitten hänellä hauskaa ja minä olen tuonut hänelle iloa.
Ystäväpiirissäni nais-mies-aviopari oli naimisissa parikymmentä vuotta, nainen löysi loppu aikana naisen ja miehen hyväksynnän mukaan elelivät kaikki kolme yhdessä muutaman vuoden, mökkeilivät. Miehen kuoleman jälkeen ovat olleet ainakin ulospäin näyttäen onnellisessa parisuhteessa 15 vuotta. Ihmisenä nämä henkilöt eivät poikkea muista mitenkään, tapaan heitä yhteisissä illanvietoissa, jossa on viitisentoista muuta. Ja vaihtoihan Kata K parin miesliiton jälkeen naiseen. Onhan tällainen poikkeuksellista, mutta täysin mahdollista. Aloittaja puhuu pelkästä seksistä, ei välttämättä parisuhteesta, mutta suhde sekin. - Porari
Yhtä lätinää vaan on häpyluu hellänä tiimellyksen jäljiltä. Mitä jää moisesta ns viivan alle? Ponteva kulli kyllä korjaa turhat lätinät.
Olen nähnyt läheltä kahden naisen lesboilua ja oli pakko alkaa katselemaan toiseen suuntaan. Pussaillua puistossa muiden ihmisten kulkiessa ohi. YÄK. Ja sitten jotkut lesboparit suunnittelevat vielä lapsen hankkimista. Eivätkö ne yhtään ajattele lapsen tulevaisuutta. Kun muut lapset alkavat kyselemään lapsen isästä niin mitä lapsi vastaa siihen. Isä on noista toinen. Kyllä alkavat lapset kiusaamaan. Siitä saadaan taas yksi kiusattu lisää. Mun puolesta naiset saavat lesboilla niin paljon kuin tykkäävät mutta paikka olisi syytä valita paremmin. Kierrän kaukaa jos lesbopari tulee vastaan. En ehkä saisi oltua hiljaa.
- gvrty
Sinun vanhemmat unohtivat ehkäisyn. Valitettavasti....
gvrty kirjoitti:
Sinun vanhemmat unohtivat ehkäisyn. Valitettavasti....
Tuo vastaus tuli selvästi homon tai lesbon kirjoittamana. Jotain on pakko olla päänupissa sekaisin jos alkaa puolustamaan kyseisiä henkilöitä,eikä tiedä kunnon seksielämästä naisen ja miehen välillä mitään.
- Profiloija
Olen teinistä asti kokenut, että naiset usein seurassakin viihtyvät liian hyvin keskenään ja monia muitakin asioita ja tilanteita, jotka eivät menneet ihan asiallisesti, jos rehellisesti toimittiin.
Erityisesti huomasi kavereiden naisystävistä, kun siinä oli ikäänkuin lähellä, mutta samalla ulkopuolisena toteamassa.
Olen heteromies, kerran ollut naimisissa ja naiskumppaneita on todellakin ollut riittävästi.
Nyt vasta olen saanut tieteellisen vahvistuksen asialle
https://www.nainen.com/tutkimus-naiset-ovat-joko-biseksuaaleja-tai-lesboja/- TOTUUS_ON_TÄMÄ
HYIIIII,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, YÖÖÖÖÖÖÖKKKK,,,,
täysin toistamieltä,
omasta itseni persoonasta tiedän,
ihan lapsesta asti olen ollu automaattisesti HETERO,
NAINEN ON NAINEN AINA VAAN laulussaki sanotaan,
pitää taatusti oikean naisen kohdalla paikkansa,
--
jo pikku tyttönä tunsin vastenmielisyyttä toisen tytön sukupuolta kohtaan,
lapsethan tutkii sukupuoltaan jo pienestä asti,
muuten kavereina pikkutyötki oli tosi tärkeitä,
MUTTA VAIN KAVEREINA,
meillä oli hauskaa, juttuja riitti, elämä oli mielenkiintoista,
pojat kiinosti lapsesta asti, ne oli erilaisia, tekniikasta kaiken tietäviä erittäin mielenkiintoisia,
mutta niille pikku-tyttönä tirskuttiin, elämä oli jännittävää,
nuorena ja aikuisena jotkut tyttö-kaverit tanssi keskennään,
MUTTA minulle se ei käyny,
tunsin se hyvin vastenmieliseksi, tanssin aina nuorten miesten kanssa,
pojat juolksi kilpaa hakemaan tansimaan, se mairitteli naiseuttani,
olin kuulemma hyvä tansimaan,
----
kaikenlaisia idiootteja niitä onki olemassa
ihan hulluja juttuja kirjoitellaan julkisuuteen.
kuten tämäki vanha alotus,
VÄITÄN,
jos nainen on lespo, tai tulee myöhemmin laspoksi, hän on jonkinasteinen CB -vammanen jo syntyissään,
EI siis täysin normaali kaikiltaosin,
nainen voi olla hyvä kaveri toisen naisen kanssa, MUTTA siitä suhteesta puuttuu keskinäinen seksuaalisuus täysin, suhde on hyvä kaveruus, luotettava ystävä
nekin todella pitkän elämän varrella harvinaisuus,
väittäisin,
lapsuuden ystävät, ystävyys voi säilyä kyllä koko elämän kaaren loppuun asti,
lapsena solmitut ihmissuhteen ovat kestäviä,
joka toisin väittää valehtelee, - pähkäilenpä
TOTUUS_ON_TÄMÄ kirjoitti:
täysin toistamieltä,
--
MUTTA VAIN KAVEREINA,
pojat kiinosti lapsesta asti, ne oli erilaisia, tekniikasta kaiken tietäviä erittäin mielenkiintoisia,
----
VÄITÄN,
jos nainen on lespo, tai tulee myöhemmin laspoksi, hän on jonkinasteinen CB -vammanen jo syntyissään,
nainen voi olla hyvä kaveri toisen naisen kanssa, MUTTA siitä suhteesta puuttuu keskinäinen seksuaalisuus täysin, suhde on hyvä kaveruus, luotettava ystävä
väittäisin,
joka toisin väittää valehtelee,Tuota...kuinka se on teillä siellä laitoksessa, Onko tietämyskone ja siinä netti ihan talon puolesta vai tuleeko hoidokilla olla oma eli privaatti kone sekä internetliittymä ???
- elämä-on-ihanaa-
pähkäilenpä kirjoitti:
Tuota...kuinka se on teillä siellä laitoksessa, Onko tietämyskone ja siinä netti ihan talon puolesta vai tuleeko hoidokilla olla oma eli privaatti kone sekä internetliittymä ???
jaaaaaaaaa,
mitenkä pähkäilijän kysymys liitty alottajan lespoiluun ??????,
muuta en tiedä kuin sen,,,, olen hetero ollut ikäni,,,,
enkä ole vielä käynykkään edes laitoksen kynnykselläkään,
täällä juoksen ja tanssin hereo ihmisenä,
elämä on ihanaa, kun rakastaa ja rakkutta saa,,, - tahdissa_mars
TOTUUS_ON_TÄMÄ kirjoitti:
täysin toistamieltä,
--
MUTTA VAIN KAVEREINA,
----
VÄITÄN,
väittäisin,
joka toisin väittää valehtelee,''...tunsin vastenmielisyyttä toisen tytön sukupuolta kohtaan....tutkii sukupuoltaan jo pienestä asti, ....hän on jonkinasteinen CB -vammanen jo syntyissään,''
On se vaan helppo kommentoida kun on käsitteet hallussa:)))))
Studioraati onnittelee.
Pasila, Porilaisten marssi !!
- tööttt
Mä oon saanut ihan rauhassa dementoitua - mulla se johtuu varmaan verisuonista - en ennää edes muista mitä ja mistä seksistä puhuttaessa asiassa lie kyse......
- vfihimsf
- en tiedä kenen hallussa mun kateissa olleet postit ovat olleet - yllättäen yhteen mun kodin kaappiin oli tungettu pyyhkeitten joukkoon kansio joka koskee maistraatissa ja kunnan perusturvajohtajan kanssa sovittavaa sopimusta - muuttoa pois omasta asunnosta ja edunvalvontasopimusta jonkin firman kanssa - eläkeläiselle se merkitsee sitä että varat siirtyvät jonkun toisen henkilön haltuun ja itse saa omista varoistaan pikkusumman haltuunsa - mun mielestä jokseenkin aika inhottavaa ja painostavaa toi tapa jolla ihmisiä roudataan pois kodeistaan - jollei ehdottomasti suostu ja nöyrry kunnan valtaa pitåviä eukkoja ja ukkoja pokkuroimaan.
- Profiloija
...jatkoa
Harmitti ja säälitti monen kaverin puolesta, kun näin naisen valehtelun läpi rakkaudestaan mieheen. Monissa kimpassa kulkemisissa miehen osaksi jäi vain suojella naista ja jakaa kustannuksia tai elättää. Naisen todellinen kiinnostus oli aivan muualla.
Monet naiset elävätkin ehkä koko elämänsä ajan osin vahvassa valheessa.
Bi:ssä on monenlaista tasoa.
Liikunnalliset bi:t ja lepakot hakeutuvat mielellään joukkuelajeihin kuten jääkiekko ja jalkapallo. Partiokin on suosittu.
Voi vapaasti halailla ja kosketella ja kuvioihin kuuluu yhteissuihkut ja -saunat.
Ei ole montaa vuotta siitä, kun ”huipullakin” pelaavien päätarkoitus pelaamiseen näytti olevan kaikki muu mitä kentän ulkopuolella tapahtui. Niin kammottavan avutonta pelaaminen oli.
Nykyisin on jo selvästi muuttunut siihen suuntaan, että vaaditaan ja annetaankin ajatusta siihen miten kentällä tulisi toimia.
https://www.nainen.com/tutkimus-naiset-ovat-joko-biseksuaaleja-tai-lesboja/ - pirremiinapas
Voi näitä pentujen provoja..
- vfhimsf
Psykoterapeutinkin jutut kertoo aika vahvaa kertomusta siitäasiasta kuinka kehityksen ja oppimisen alaisisssa asioissa yhteiskunnissa edelleeenkin hyödynnetään naisia, lapsia - vammaisia ja sairastuneita - jopa kuoleviakin potilaaita - kaupallisuudesaan ja erilaisten uskontojen ja uskomustenkin saroilla
…….lapsuus pienestä pitäen oli sitä että äidillä oliahkeran raatajan ja työorjan osa -pperheen pojat saivat vapaasti viuhottaa kylillä ja urheilu- tai taisteluharrastustensa parissa- paljonhan monenlaistakaupallisuutta mahtuu myös uskontojen ja uskomuksien piiriin. -tautisuuden ohella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774814- 123376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402223Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471936Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6791903- 1171831
- 1381747
- 451515
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431