Nimeltä mainitsematon henkilö on tällä palstalla kehunut Tojotaa maasta taivaaseen, ja samaan aikaan haukkunut muita merkkejä, erityisesti Skodaa. Skodan mollaukset ovat menneet usein jopa älyttömäksi valhetteluksi ja monesti myös sääntöjä rikkoen ivakirjoitukset on kohdistuneet henkilöön.
Sellainen osoittaa pahoja häiriöitä ihmisen luonteessa, mutta minkäs me sille voimme. Toisaalta, nuo kirjoittelut ei vahingoita ketään, eikä sillä ole mitään vaikutusta autojen myyntiin, vaikka tuo tyyppi varmaan niin luulee. Sikäli tämä palsta on hyvä, että tyyppi saa toteuttaa itseään ja viihdyttää pitkät illat ja yöt itseään.
Tämä ei ole järkytys eikä pettymys
18
275
Vastaukset
- Spooky
Vakiospämmääjä tietenkin varoo vastaamasta tähän kirjoitukseen.
- AmeebanTasolla
Hän on huomiota vailla oleva pudokas joka yrittää päteä. Hieman narsistinen ja kovin yksinkertainen tyyppi.
- tuomiolle.vaan
Jos väittäisin aloittajaa psykopaatiksi ja luonnevikaiseksi, mitähän siihen sanottaisiin?
- Todennäköisesti
Koska aloittajan toteamus vastaa palstalla vallitsevaa näkemystä, ei ainakaan tässä todellisuudessa tule mieleen muuta kuin nyökytellä. Jonain päivänä avohoitojakso loppuu ja toytapuheet siirtyvät suljetun oven taakse ja muut potilaat pyytävät orvatulppia ja rauhoittavia lääkkeitä.
- Ilmeisestikin
Todennäköisesti kirjoitti:
Koska aloittajan toteamus vastaa palstalla vallitsevaa näkemystä, ei ainakaan tässä todellisuudessa tule mieleen muuta kuin nyökytellä. Jonain päivänä avohoitojakso loppuu ja toytapuheet siirtyvät suljetun oven taakse ja muut potilaat pyytävät orvatulppia ja rauhoittavia lääkkeitä.
Hyväksyvää nyökyttelyä täälläkin. Avaus osuu asian ytimeen.
- Atkerkki2
Niuvanniemen potilaat ne täällä trollaa. Atk osasto pitää lakkauttaa.
- Miksion
Miksi se Kuopion Niuvanniemi on sinulle noin tuttu?
- Atkerkki2
Miksion kirjoitti:
Miksi se Kuopion Niuvanniemi on sinulle noin tuttu?
olin siellä itse 8 vuotta hoidossa.
- Mielenrauhaa
Toyotan Uhrit ry tulee todella tarpeeseen. Asiakkaista ei tule olemaan puutetta.
- Mielenrauha_meni
Mahtaako Toyotan Uhrit ry:llä riittää kapasiteettia kaikkien uhrien auttamiseen; Toyotaa on myyty paljon.
Kuulin Esson baarissa, että ovat suunnittelemassa kansalaiskeräystä toiminnan laajentamiseksi.
- Hyvä-avaus
Ikäviä totuuksia avauksessa Hönön kannalta - hänen olemassaololla ei olekaan merkitystä.
- niuvannie.meen
Trolli yrittää tuolla toisessa keskustelussa kääntää asiaa toisin päin. Kuvastaa juurikin kirjoittajan luonnevikaisuutta.
- Toyota_Hybrid1
itseasiassa tuo avaus käy skodapalstalle, joku hörhö kokoajan syyttää autonvalmistaja Toyotaa skodan tyyppivioista. minä en ymmärrä tämmöisen ihmisen aivojuoksua, joku totesikin että hän olisi niuvanniemen potilaita...paljon mahdollista kyllä.
- Kolmekakaraajarakki
tämän olen itsekkin huomannut. joku kohelo etsii internetistä skodan tyyppivikalistoja ja juttuja ja kirjoittaa ne tänne ja vaihtaa automerkiksi toyotan. mitähän henkilön päässä liikkuu, onko lobotomian käynyt. liekköhän sukupuolenvaihdoksen tehnyt tyttöpoika...?
- Toyota_Hybrid1
Kolmekakaraajarakki kirjoitti:
tämän olen itsekkin huomannut. joku kohelo etsii internetistä skodan tyyppivikalistoja ja juttuja ja kirjoittaa ne tänne ja vaihtaa automerkiksi toyotan. mitähän henkilön päässä liikkuu, onko lobotomian käynyt. liekköhän sukupuolenvaihdoksen tehnyt tyttöpoika...?
Toyotan menestys saa ihmisten päähän vaikka minkälaista mätää, aivan kuin skodan herkästi mätänevä peltikori josta sinkitys jätettiin pois säästösyistä. skoda einot ovat hätää kärsimässä ja niin katkeria, niin katkeria Toyotan menestyksestä.
- Mätäkuu_Tojokuu
Toyota_Hybrid1 kirjoitti:
Toyotan menestys saa ihmisten päähän vaikka minkälaista mätää, aivan kuin skodan herkästi mätänevä peltikori josta sinkitys jätettiin pois säästösyistä. skoda einot ovat hätää kärsimässä ja niin katkeria, niin katkeria Toyotan menestyksestä.
Toyotan suurenmoisuudesta toitottajilla on tosiaan mätää päässä.
- joku.on.psyko
Ei ole yllätys sekään, että viimeaikaiset uutiset a) Toyotamiehen väkivaltaisuudesta tai b) Toyotamiehen sekoamisesta auton koeajoreissulla ovat saneet palstan vakiokirjoittajan totaalisesti sekoamaan ja kirjoittelemaan mitä sattuu törkeyksiä. Hemmo on niin fanaattinen Toyotan ihailija, että tuollaiset uutiset saavat hänet aivan pois tolaltaan.
mitäs pahaa siinä olisi jos kehuu ihan aiheesta toyotaa huippuautoksi ja skodaa huonoksi autoksi? siinähän vaan kerrotaan totuus lapsille ja lapsen lapsille. en näe mitään väärää siinä. ehkä aloittaja narsistisesta luonteestaan näkee asian toisin kuin me terveet ihmiset.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154