olen monisairas 62 vuotias mies, sairastan esim uniapneaa, ja keuhkoahtautumaa ylipainoa reilusti.ahtautuma todettiin 5 vuotta sitten, samalla lopetin tupakanpolton. keuhkoista oli kuitenkin tuhoutunut jo puolet. ilmeisesti en edes olisi enää elossakaan, jollen olisi lopettanut tupakanpolttoa. vähän tuli lisäaikaa. onkohan muita kohtatovereita?
onkohan vielä toivoa
1
144
Vastaukset
"onkohan vielä toivoa
diabetesd2
26.11.2018 22:14
olen monisairas 62 vuotias mies, sairastan esim uniapneaa, ja keuhkoahtautumaa ylipainoa reilusti.ahtautuma todettiin 5 vuotta sitten, samalla lopetin tupakanpolton. keuhkoista oli kuitenkin tuhoutunut jo puolet. ilmeisesti en edes olisi enää elossakaan, jollen olisi lopettanut tupakanpolttoa. vähän tuli lisäaikaa. onkohan muita kohtatovereita?"
- Noo, tässä on kaikkea muuta, mutta totta kai toivoa on https://goo.gl/5GH41G niin kauan kuin elämää. Rauhallinen kävely ulkosalla sopii kaikille, jotka pystyvät liikkumaan, hapettaen keuhkoja ja koko elimistöä. Jos saisi hitaasti painoakin alenemaan, olo voisi keventyä. Alkoholissa ainakin on hirveästi kaloreita, jota ilman kilotkin tippuisivat itsestään. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657