Moniko on joutunut

tuon.vedättäjän

uhriksi? Myynti ilmoituksia ollut netin kaikissa mahdollisissa foorumeissa, vaikka mitään ei ole ollut edes myytävänä.
Retkuun menneet on maksaneet, mutta mitään ei ole saaneet vastineeksi.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/45af5c76-6a9e-418a-8097-518da8a3f407

Mistä tuo rötöstelijä on? Oletko ollut uhrina? Jos olet tullut petetyksi, tee rikosilmoitus!

15

1142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peruskemiläinen

En ole joutunut koska en tilaa enkä osta netistä mitään. Kannatan kivijalkakauppoja.

• Jhklö

Helsingissä minua on petetty kivijalka kaupassa, se oli housuja myyvä liike ja luulin ostavani kuminauha vyötäröllä ylhäällä pysyvät housut. Kotona huomasin että pussissa oli laajavyötäröiset vanhan varaston vetimet. Menetin 150 e. Omistaja kehotti ompelemaan itse vyötärönauhan. Tämä kauppias kuuluisi vankilaan myös. Tämä muumikauppias on tuottanut paljon harmia,mutta muumimukeja ilmankin tulee toimeen.

• Kaikkea_kaupan

Netin kautta ostanu talon, auton, huonekaluja, tv:n, polkupyöriä ja ties vaikka mitä. Ostan edelleen jos tarvetta tulee. Ruoat, juomat ja bensat haen itse,

• Markat_Takaisin

Hulluksi mennyt huijaukset.. onneksi ite selvinnyt näistä, aika paljon tullut tillailtua vaikka mitä, mut aina kyllä tavara tullut perille.. tyhmäähän tommonen kaupankäynti on jos noin pientä bisnestä pyörittää, vai liekkö juo voittonsa???

• Kuulimpa

Päihteet ei taida liittyä tähän, valitettavasti.

• tuon.vedättäjän

Itse olen ostanut netin kautta paljon, mutta onnekseni olen harhauttajita säästynyt.
      Missähän tuo naikkonen asustaa Kemissä?

• kauppakaari

Sellaistako se nettikauppa on että maksetaan raha ja jäädään odottelemaan että myyjä lähettää tavaran jos lähettää.

• Kaikkea_kaupan

Näinhän se menee, vaikka Taiwanista koiralle vilkkupanta, tai vaimolle sexyt alusvaatteet.
        Maksu ensin ja tavara postiin. Itse toimin samoin, eikä kukaan ole valittanut.

• peruskemiläinen

Saahan niitä halvalla romuja joka haluaa tilata. Halvalla ei hyvää saa. Se ollaan huomattu Kemissä kaikissa rakennuksista.

• Lumperiantti

Kun tillaa netistä jotakin niin tillaa niiltä joille voi maksaa Klarnan kautta jäläkikätteen niin ei tuu tehtyä tyhmyyksiä.

• No on khyl ihime josset ossaa kirjottaa sannaa myynti-ilmoitus!

• pilli.muki

kyllä tässä o isompiaki murheita jos jonkun muumimuki. huhhei.

• Lumperiantti

Mitäpä murheita sinulla voisi olla? Kerroppa niin täältä palstalta löytyy apua murheisiisi varmasti.

• Tuuve45

Muumimuki-villitys on kai länsinaapurista peräisin ja se on koettu tämä huijaus kunnianloukkaukseksi. Onko se nainen alkuperäinen kemiläinen, tietääkö joku? Onhan se hyvä,että tällaiset rikokset suitsitaan. Siellä on ollut ahkeria nettipoliiseja, jotka selvitti. Joukkoraiskaus esim.Hyvinkäällä ei ole selvinnyt,eikä selvinne koskaan. Muumi-naisella ehkä taustajoukkoa.

• Paintskill100

Mitä nettipoliiseja siihen tarvitaan kun ilmeisesti raha on vaihtanu omistajaa netissä joten tilinumero on ollu tiedossa? Sekä kun kuvia kattoo miten paintilla muokattu niin en edes kehtiais tehä ilmoitusta ku menny tommoseen huijaukseen joka paistaa heti silmiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60