uhriksi? Myynti ilmoituksia ollut netin kaikissa mahdollisissa foorumeissa, vaikka mitään ei ole ollut edes myytävänä.
Retkuun menneet on maksaneet, mutta mitään ei ole saaneet vastineeksi.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/45af5c76-6a9e-418a-8097-518da8a3f407
Mistä tuo rötöstelijä on? Oletko ollut uhrina? Jos olet tullut petetyksi, tee rikosilmoitus!
Moniko on joutunut
15
1119
Vastaukset
- peruskemiläinen
En ole joutunut koska en tilaa enkä osta netistä mitään. Kannatan kivijalkakauppoja.
- Jhklö
Helsingissä minua on petetty kivijalka kaupassa, se oli housuja myyvä liike ja luulin ostavani kuminauha vyötäröllä ylhäällä pysyvät housut. Kotona huomasin että pussissa oli laajavyötäröiset vanhan varaston vetimet. Menetin 150 e. Omistaja kehotti ompelemaan itse vyötärönauhan. Tämä kauppias kuuluisi vankilaan myös. Tämä muumikauppias on tuottanut paljon harmia,mutta muumimukeja ilmankin tulee toimeen.
- Kaikkea_kaupan
Netin kautta ostanu talon, auton, huonekaluja, tv:n, polkupyöriä ja ties vaikka mitä. Ostan edelleen jos tarvetta tulee. Ruoat, juomat ja bensat haen itse,
- Markat_Takaisin
Hulluksi mennyt huijaukset.. onneksi ite selvinnyt näistä, aika paljon tullut tillailtua vaikka mitä, mut aina kyllä tavara tullut perille.. tyhmäähän tommonen kaupankäynti on jos noin pientä bisnestä pyörittää, vai liekkö juo voittonsa???
- Kuulimpa
Päihteet ei taida liittyä tähän, valitettavasti.
- tuon.vedättäjän
Itse olen ostanut netin kautta paljon, mutta onnekseni olen harhauttajita säästynyt.
Missähän tuo naikkonen asustaa Kemissä? - kauppakaari
Sellaistako se nettikauppa on että maksetaan raha ja jäädään odottelemaan että myyjä lähettää tavaran jos lähettää.
- Kaikkea_kaupan
Näinhän se menee, vaikka Taiwanista koiralle vilkkupanta, tai vaimolle sexyt alusvaatteet.
Maksu ensin ja tavara postiin. Itse toimin samoin, eikä kukaan ole valittanut.
- peruskemiläinen
Saahan niitä halvalla romuja joka haluaa tilata. Halvalla ei hyvää saa. Se ollaan huomattu Kemissä kaikissa rakennuksista.
- Lumperiantti
Kun tillaa netistä jotakin niin tillaa niiltä joille voi maksaa Klarnan kautta jäläkikätteen niin ei tuu tehtyä tyhmyyksiä.
No on khyl ihime josset ossaa kirjottaa sannaa myynti-ilmoitus!
- pilli.muki
kyllä tässä o isompiaki murheita jos jonkun muumimuki. huhhei.
- Lumperiantti
Mitäpä murheita sinulla voisi olla? Kerroppa niin täältä palstalta löytyy apua murheisiisi varmasti.
- Tuuve45
Muumimuki-villitys on kai länsinaapurista peräisin ja se on koettu tämä huijaus kunnianloukkaukseksi. Onko se nainen alkuperäinen kemiläinen, tietääkö joku? Onhan se hyvä,että tällaiset rikokset suitsitaan. Siellä on ollut ahkeria nettipoliiseja, jotka selvitti. Joukkoraiskaus esim.Hyvinkäällä ei ole selvinnyt,eikä selvinne koskaan. Muumi-naisella ehkä taustajoukkoa.
- Paintskill100
Mitä nettipoliiseja siihen tarvitaan kun ilmeisesti raha on vaihtanu omistajaa netissä joten tilinumero on ollu tiedossa? Sekä kun kuvia kattoo miten paintilla muokattu niin en edes kehtiais tehä ilmoitusta ku menny tommoseen huijaukseen joka paistaa heti silmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104