Kerrostalon vanhukset olivat keksineet miten saa tehtyä tupatarkastuksia naapureiden asuntoihin, tai ainakin luulivat keksineensä.
Taloon oli kerhohuonekieroilujen jäljiltä päätetty asentaa jokaiseen huoneistoon taloyhtiön paristokäyttöinen palovaroitin, jonka paristonvaihdon verukkeella pääsisi halutessaan kenen tahansa asuntoon.
Ala-aulaan oli taas laitettu lappunen seinään että turvalukot pitää jättää auki jotta asuntoihin päästään vaihtamaan paristo, minähän vaihdan itse paristot enkä kaipaa pyllynpyyhkijöitä.
Nyt ollaan sitten nyreissään, mutinaa kuuluu että mitähän salattavaa sillä on :D
He vetoavat paloturvallisuuteen kun heitä pelottaa (menisivät terapiaan pelkojansa setvimään), mutta minä vetoan kotirauhaan ja yksityisyyteen.
Hehän voivat koittaa hakea paikalliselta käräjäoikeudelta apua jotta saisivat määräyksen poliisin virka-avusta kotiimme pääsemiseksi.
Eipä taida onnistua :D
"Ovelat" naapurit riesana
TosiKätevää
2
205
Vastaukset
- taas_onnistui
Ovela palstan aktivointialoitus tältä kerrostalokyttääjän naapurilta!
- Jotainrajaa
Tuttu juttu sitä vaan harrastavat nuoremmatkin mikä syy milloinkin. Pääasia että sisälle pääsevät minäkin koen sen kotirauhan rikkomisena. Yksi kaheli vielä ilmoitti että täytyy pitää kauhun tasapainoa yllä. Oikein acksonia oltava muuten ei päivästä tule mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657