joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa?
Onko se vain niin että eliittimme käärii yhteistyössä rakkikoiriensa kanssa mahtimassit taskuihinsa rahvaiden verorahoista ?
Tässä kiva viisu siitä kun kokonaisesta Maapallosta ei ole yhtään valokuvaa. Se on kyllä tosi merkillistä.....D
https://www.youtube.com/watch?v=yyUrw8TJDHM
Miksi meitä kusetetaan avaruushömpällä
5
196
Vastaukset
Sille on tietenkin luonnollinen selitys, miksei kokonaisesta maapallosta ole valokuvaa.
Myös sille, että ei ole valokuvaa littu-Maasta, tai videota auringonnoususta littu-Maassa, on luonnollinen selitys.- Guljahdus
Kerrankin tuli rakkaalta käkätipultani tietäväinen vastaus.
Me molemmat tiedämme ettei yksikään raketti ole noussut 100- 150 kilometriä ylemmäs.
Sieltä ei vielä kuvia oteta kokonaisesta lättä- eikä pallomaasta....:D Nyt tuli Youtubessa avaruuden kieltäjille raivo päälle (näkyy varsinkin videoiden kommenteista). Ymmärrettävästi NASA:n juhlinta otti koville.
Siinä on jotain sairasta ironiaa, että kaikista maailman ihmistyypeistä juuri salaliittoteoreetikot ovat niitä kaikkein naiiveimpia ja yksinkertaisimpia huiputettavia. : )
- luskanius
Kiitän lämpimästi palstan kuninkaita, herroja Kollimaattori, pähkäilijä ja kekek- kekekiä kunnianarvoisista kommenteistaan.
Minua suorastaan vavisuttaa olla heidän kanssaan eri mieltä; niin vakuuttavia ovat heidän uskonsa Kuussa- käynteihin ja pallomaahan. Arvostan heidän ajatelmiaan todella syvästi.
Olen kuitenkin alkanut kummastella kaikkia valeita mitä NASA päällemme syytää. Näistähän on jo satoja todisteita. Miksi tuo järjestö niin tekisi jos kaikki ulostulonsa olisivat totta ?
Herrat saavat kommentoida mm. näitä väitteitä. Mielenterveyttäni koskevat väitteet eivät ole siis oikeita....D
https://www.youtube.com/watch?v=GfMd69jg0fM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339