Parille mies ?

Pari-Hämeestä

Mistä löytäisi parhaiten 50-60v bi- miehen parille seuraksi ?
Iskuri.net palvelukin on mennyt ihan surkeaksi uudistuksen myötä.

28

1363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi
      Minua kiinnostaisi. Viestiä voi laittaa nikilleni suoraan ;)
      Terveisin,

• Ei-löytynyt

Missä siinä nikissä on viestitys?

• Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitä.

• Max_Tku_

Moi,
      Kyllä kiinnostaa... mukava yhdessä olo

• Jooopajoooo

Mahtaa sulla olla tosi pahoja psyykkisiä ongelmia kun tuollaista paskaa jaksat huudella eri nimerkkien takaa. Kirjoitus tyyli paljastaa et takana on yksi ja sama.

• Dffrrr5

Mitenkä se voi kiinnostaakaan poikamies peräkamari runkkaria.

• Eialoittajalta

Miksi ikähaarukka? ja minkä ikäsi' itse olette?

• Postia voi laittaa...

• Keski-ikäiset

Ainahan postia voi laittaa, mutta sen lähettämiseen tarvitaan osoite.

• Musta-on

Kyllä toi
        Kokeilemaanjo
        on musta. Ei sininen.

• Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mine pidän siitä.

• NahatonHki

Miettinyt kanssa samaa,että jos Hesasta löytyisi 65v siisti sinkku setä kaveriksi ja jos synkkaa, tutustuttaisin myös muhkeamuot. 40v vaimoonikin... itse 53v

• NahatonHki

Eikö Hesasta vanhempaa miestä, joka olisi kiinnostusta....? Sauna olisi plussaa ; )

Siis sauna,ei löylykauha,jota keijo varmaan tarjoaa kohta,tai kustuni...

• Siis-mihin
        NahatonHki kirjoitti:

Eikö Hesasta vanhempaa miestä, joka olisi kiinnostusta....? Sauna olisi plussaa ; )

Mihin sun kutsus olis?

• Espoossa olis kiinnostunut uskoakseni vaatimukset täyttävä. Laita lisäinfoa nimimerkille.

• NahatonHki
        NahatonHki kirjoitti:

Eipä tunnu löytyvän tuollaisesta 'asetelmasta' kiinnostunutta paksupatukkaa...

• Hei,

täältä löytyy aloittajalle sopiva mies.

• Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitäkin.

• K..u..t..s..u..n..i...-
        K..u..t..s..u..n..i kirjoitti:

Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitäkin.

Olet todellinen fani. Oikein olet tehnyt itsellesi profiilinkin minun mukaani. Ey kun tuntuu ihanalta.

• K..u..t..s..u..n..i...- kirjoitti:

Olet todellinen fani. Oikein olet tehnyt itsellesi profiilinkin minun mukaani. Ey kun tuntuu ihanalta.

Jouduin pyytämään napurilta apua siihen. Koska kaikkihan tietää minun henkisen kappasiteetin vajauksen ja pakkomielteeni toimia seeriffinä näillä palstoilla.

Ey eli tuttavallisemmin eläimiin yhdyntä tuntuu tosiaankin ihanalta, oletko sinäkin yhtä sairas?

• Kiinnostunut myös ! laita viestiä nimimerille.

• Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä minä pidän siitä.

• Avohoidokille

Koita jo päättää oletko se pilalle kustu vai löylykauhaspede.

• Kustulle

Oletko ikinä miettinyt miksi et kelpaa kenellekään?
        Tulet kuolemaan yksin, eikä kukaan tule hautajaisiisi! :D

• HÖYHÖYYHÖYY

Löylykauhaa tällekin horolle vaan.

• Kustulle

Kustu voi tunkea ne löylykauhat omaan hanuriinsa vaan.

Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3266
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      134
      1514
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1325
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      228
      1322
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1207
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1200
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1104
    Aihe