Sellaista kysyn että kuinka syvälle olette ottanut peppuun/ kuinka pitkää dildoa lykännyt.
Kuinka syvälle
15
2460
Vastaukset
- anaali
SISÄÄN 24CM. 7CM-6.5CM. SISÄÄN 22CM-7.6CM.
- ape1
selkäharjanvarsi 2cm paksu ja 29 cm pitkä.tuntu kiimaselta
Dildojen pituudessa 8 tuumaa on maksimi. Mutta jos omalla varrella lykkää niin sitten pohjaan asti. Oli koko mikä tahansa.
- isoaukko
Tuosta ja aika syvälle.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Dildot/dick-rambone-jattidildo- Anonyymi
Tällainen on ihana.
Sugardaddyllä on vastaava, mutta musta.
Muiden lelujen lisänä.
Omansa ei hänellä enään toimi lääkkeiden takia, mutta tietää miten poikia käsitellään.
Ihania sessioita.
- PILLUMIES
SISÄÄN 24CM/5.5/6/ - 21CM/7.6CM. 7.6CM HALKAISIJALTAAN, PERÄAUKKO VENYY SADISTISEN KIIHOTTAVASTI , KOKO PAINOLLA 81KG. ANAALI TAPPI 21CM/ 6.2/8/6CM.
- Syvyysmittari
Pienen lämmittelyn jälkeen sellainen WC-paperihylsyn paksuinen on ollut minulle maksimi... pituus 20-25cm luokkaa. Muutaman kerran olen käynyt seksikaupassa, jossa alakerrassa koppi ja siellä glory-hole. Kerran siellä tuli vastaan tuommoinen isokaluinen ukko... eli maksimimitat ainakin, onneksi hän jaksoi yrittää ;o), lämmitteleminen on kaiken a ja o ja liukuvoide tietenkin... harmi kun en ole uudemman kerran häneen "törmännyt".
- Anonyymi
21cmja pohjaan asti kovilla työnnöillä.. Rajua
- Anonyymi
Kumppanini elintä olen vain ottanut peppuuni. Se on mennyt juurta myöten, eli noin 20 cm.
- Anonyymi
Muistan kun minua pyydettiin työntämään juurta myöden ja pysymään siinä paikalla liikkumatta. Tyttöpuolinen jaksoi ehkä 10min
- Anonyymi
tuleeko teille kullin pää paskaa kun panette perseeseen tuntuuko ihanalta kun kulli luistaa paskaan.
- Anonyymi
Kaksipäinen dildo on n 40/4cm sitä voikäyttää yksinkerroin tai kaksinkerroin, muut on 24/6, 31/7 ja 34/7,5 (pituus/paksuus).
- Anonyymi
Pisimmiltään varmaan tuo 22cm ja paksuus 3-4cm
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696